اپل الزامات آزمایش COVID-19 را برای کارمندان حذف می کند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


در حال حاضر مشخص نیست امسال چه اتفاقی خواهد افتاد. به نظر می رسد این شرکت همچنان روی رویدادها و جلسات از پیش ضبط شده متمرکز است، همانطور که با عرضه اخیر iPad Pro M2 و جدیدترین Mac M2 شاهد آن بودیم. اما از آنجایی که این شرکت سیاست‌های COVID-19 خود را کاهش می‌دهد، به نظر می‌رسد که به دیدن رویدادهای حضوری مانند WWDC با تعداد زیادی مهمان نزدیک‌تر می‌شویم.

همه‌گیری کووید-19 بسیاری از کسب‌وکارها را در سرتاسر جهان مجبور کرده تا شیوه کار خود را تغییر دهند، از جمله اپل. با این حال، با شرایطی که اکنون اوضاع بهتر شده است، اپل دوباره سیاست‌های خود را برای کارمندان تغییر می‌دهد که دیگر نیازی به انجام آزمایش کووید-19 قبل از رفتن به دفتر ندارند.

با کاهش سیاست‌های COVID-19، اپل کارکنان اداری بیشتری می‌خواهد

در مقایسه با سایر شرکت‌های بزرگ فناوری، اپل در سیاست‌های کار از خانه محدودتر است. این موضوع باعث شده است که در دو سال گذشته برخی از کارمندان و حتی مدیران ارشد شرکت را ترک کنند.

در مورد رویدادهای WWDC و حضوری چطور؟

تغییر دیگری که اپل در سیاست COVID-19 خود ایجاد می کند مربوط به روزهای بیماری است. از زمان همه‌گیری، کارگران این شرکت در صورت بروز علائم کووید-19 روزهای مریضی نامحدودی داشته‌اند. با این حال، با سیاست‌های جدید، کارمندان اپل تنها در صورت مثبت بودن آزمایش کووید-19، حداکثر پنج روز بیماری خواهند داشت.

در پی همه گیری، اپل میزبانی رویدادهای سنتی سنتی خود را با مطبوعات و سایر مهمانان متوقف کرد. همچنین WWDC، کنفرانس سالانه این شرکت برای توسعه دهندگان را تحت تاثیر قرار داد. سال گذشته، اپل از تعداد محدودی از توسعه دهندگان دعوت کرد تا مستقیماً از Apple Park در WWDC شرکت کنند. با این حال، بسیار شبیه به معرفی آیفون 14، این رویداد با وجود حضور مردم، از قبل ضبط شده بود.

در آوریل 2022، کارمندان شرکت اپل پس از دو سال کار از راه دور به دلیل همه‌گیری، شروع به بازگشت به کار حضوری کردند. کارمندان مجبور بودند یک روز در هفته شخصاً کار کنند. یک ماه بعد، این نیاز به دو روز در هفته افزایش یافت. از سپتامبر سال گذشته، کارمندان اپل موظف به کار حضوری سه روز در هفته هستند.

پایان نیاز به آزمایش COVID-19 در 30 ژانویه است، در حالی که روزهای بیماری نامحدود در اوت به پایان می رسد. با این تغییرات، اپل انتظار دارد کارمندان بیشتری از دفاترش کار کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این خبر توسط این روزنامه نگار گزارش شده است زوئی شیفر، که از منابعی در اپل دریافته است که این شرکت دوباره در حال ایجاد تغییراتی در سیاست های COVID-19 خود است. در میان سیاست‌های جدید، کارمندان اپل دیگر نیازی به آزمایش COVID-19 قبل از ورود به دفتر برای کار حضوری نخواهند داشت. در حال حاضر، این شرکت همچنان در حال آزمایش کارکنان خود برای جلوگیری از شیوع COVID-19 است.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی