اپل الزامات ماسک صورت را برای کارمندان شرکت ها و برخی از کارمندان خرده فروشی حذف می کند

این شرکت به کارکنان گفت که ماسک برای کارمندان شرکت واکسینه شده اکنون در دفاتر در مناطقی که دستورات محلی ماسک داخلی برداشته شده است اختیاری است. او همچنین به کارکنان خرده‌فروشی در تعداد کمی از مکان‌ها گفت که ماسک برای کارمندان در روز جمعه اختیاری خواهد بود. با گذشت زمان – با حذف تعداد بیشتری از مناطق و کاهش پرونده ها – ماسک ها برای کارمندان در مکان های بیشتری اختیاری می شوند.

همانطور که برای اولین بار توسط بلومبرگماسک‌ها از امروز برای کارمندان شرکت‌های واکسینه شده اختیاری هستند. در همین حال، دستور ماسک برای کارکنان خرده‌فروشی از روز جمعه برداشته می‌شود. این شرکت خاطرنشان کرد که با کاهش نیاز به ماسک در مناطق بیشتر و کاهش موارد، “ماسک برای کارمندان در مکان های بیشتری اختیاری خواهد شد.”

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل به کارمندان گفت که در حال بازنگری پروتکل های COVID-19 برای کارکنان شرکت ها و کارکنان خرده فروشی است. اپل در اطلاعیه‌ای در روز پنجشنبه به کارکنان شرکت‌ها و خرده‌فروشی‌ها اطلاع داد که از این هفته استفاده از ماسک‌های صورت در «مناطقی که الزامات ماسک داخلی داخلی حذف شده‌اند» اختیاری خواهد بود.

الزامات ماسک فروشگاه اپل

سیب هم صبح امروز اعلام شد که از روز 7 مارس به صورت حضوری در جلسات اپل در فروشگاه‌های خرده‌فروشی در سراسر ایالات متحده از سر گرفته می‌شود. این اولین باری است که اپل از زمان شروع همه‌گیری کووید-19 در دو سال پیش، امروز را به صورت حضوری در جلسات اپل ارائه می‌کند.

در حال حاضر، اپل هنوز اعلام نکرده است که چه زمانی کارمندان شرکت را ملزم به بازگشت به دفاتر فیزیکی خود می کند. هنگامی که این مورد است، این شرکت قصد دارد از سیستم هیبریدی استفاده کند اول، جایی که کارمندان سه روز از اداره و دو روز از خانه کار می کنند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

به ویژه، اپل الزام ماسک خود را لغو کرده است برای مشتریان فروشگاه‌های خرده‌فروشی ایالات متحده در هفته گذشته، اما این الزام را برای کارمندان باقی گذاشت. سیب هم سیاست های آزمایش کووید-19 خود را بازبینی کرد برای کارمندان در اوایل این هفته در انتظار برداشتن این نیاز ماسک.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.