اپل انتظار دارد ویژگی های هوش مصنوعی فروش آیفون 16 را تا 10 میلیون واحد افزایش دهد


اپل انتظار دارد فروش آیفون 16 بسیار بیشتر از مدل سال گذشته باشد. گزارش جدید زنجیره تامین می گوید که این شرکت سفارشات خود را برای تراشه های سری A از TSMC 10 میلیون افزایش داده است.

با این حال، پیشنهاداتی که از سوی برخی از طرف ها مبنی بر تغییر استراتژی تراشه اپل در سال جاری و تجهیز هر چهار مدل آیفون به یک تراشه، گمراه کننده است.

اپل انتظار دارد فروش بسیار بالایی برای آیفون 16 داشته باشد

سایت چینی CTEE گزارش ها حاکی از آن است که اپل از TSMC خواسته است که بین 90 تا 100 میلیون تراشه برای سری آیفون 16 امسال آماده کند.

زنجیره تامین نشان داد که اپل سفارش تراشه های A18 را افزایش داده است […] تخمین زده می شود که فروش 90 تا 100 میلیون باشد.

این در تضاد با محدوده 80 تا 90 میلیون در سال گذشته است و نشان می دهد که شرکت کوپرتینویی انتظار فروش قابل توجهی بالاتری را برای خط آیفون 16 نسبت به خط تولید آیفون 15 سال گذشته دارد.

تغییر در رویکرد نامگذاری گلوله

برای آیفون 15، اپل به هر دو مدل پرو یک تراشه جدید به نام A17 Pro داد، در حالی که مدل های پایه و پلاس تراشه A16 سال قبل را دریافت کردند.

امسال انتظار می‌رود همه مدل‌ها از تراشه‌ای به نام A18 استفاده کنند، که باعث می‌شود برخی پیشنهاد کنند که اپل استراتژی تمایز تراشه‌های خود را تغییر داده و به هر چهار مدل یک تراشه می‌دهد.

با این حال، آنچه ما در واقع انتظار داریم صرفاً تغییر در قرارداد نامگذاری است.

ما انتظار داریم که مدل های Base و Plus نسخه کمی به روز شده از تراشه A17 Pro را دریافت کنند که دارای برچسب A18 است. آیفون 16 پرو و ​​پرو مکس تراشه جدیدی به نام A18 Pro دریافت خواهند کرد که پیشرفت های قابل توجهی در زمینه هوش مصنوعی و قابلیت های گرافیکی دارد.

Apple Intelligence قطعا فروش را افزایش خواهد داد

برای اپل منطقی است که انتظار افزایش قابل توجهی در فروش آیفون در سال جاری داشته باشد. ویژگی اصلی جدید در iOS 18، البته Apple Intelligence است.

تنها دو مدل فعلی آیفون که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند، آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس هستند. بنابراین هرکسی که دارای مدل کمتر قدرتمندی است (حتی آیفون 15 پایه یا آیفون 15 پلاس سال گذشته) باید برای استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید آن را ارتقا دهد.

هر چهار مدل آیفون 16 مجهز به هوش مصنوعی خواهند بود. در این زمینه افزایش 10 میلیونی فروش نسبت به رنج آیفون 15 کاملاً دست یافتنی به نظر می رسد.

برای مشاهده لیست کاملی از تمام دستگاه های اپل که از Apple Intelligence پشتیبانی می کنند، این مقاله را بررسی کنید.

عکس آیفون 15 پرو مکس توسط روهان در Unsplash

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی