اپل اولین فروشگاه خود را در 18 آوریل در هند افتتاح می کند

برای جشن افتتاح فروشگاه جدید اپل BKC، اپل والپیپرهای ویژه ای برای آیفون، آی پد و مک ساخته است. این شرکت همچنین در حال تبلیغ یک لیست پخش ویژه Apple Music با “Sounds of Mumbai” است. همچنین تصاویر پس زمینه و یک لیست پخش منحصر به فرد برای تبلیغ فروشگاه جدید Apple Saket در دهلی نو وجود دارد.

به گفته این شرکت، دو فروشگاه خرده‌فروشی جدید «گسترش قابل توجهی در هند» را نشان می‌دهند.

امروز، اپل اعلام کرد که درهای خود را در دو فروشگاه جدید خرده فروشی در هند به روی مشتریان باز خواهد کرد: Apple BKC در بمبئی در 18 آوریل و Apple Saket در دهلی در 20 آوریل. این رسانه های جدید گسترش قابل توجهی را در هند نشان می دهند که نسخه های جدید بسیار خوبی را ارائه می دهند. راه هایی برای مرور، کشف و خرید محصولات اپل با خدمات و تجربیات استثنایی به مشتریان.

والپیپرها و لیست های پخش ویژه

اپل اولین فروشگاه خود را در 18 آوریل با دومین فروشگاه خود در هند افتتاح خواهد کرد.

اپل BKC اولین فروشگاه رسمی این شرکت در هند خواهد بود. نام این فروشگاه به دلیل موقعیت مکانی آن در مجتمع تجاری و مسکونی Bandra Kurla در بمبئی است. اولین فروشگاه اپل در هند تقریباً 22000 فوت مربع و معماری شاخص دارد. چند روز پیش، این شرکت از موانع فروشگاه جدید رونمایی کرد که با طرحی الهام گرفته از هنر نمادین تاکسی Kaali Peelli پوشانده شده است.

اپل اخیرا تایید کرده است که اولین فروشگاه اپل در هند اواخر این ماه افتتاح خواهد شد. اکنون این شرکت تأیید کرده است که Apple BKC در بمبئی در 18 آوریل به روی عموم باز خواهد شد. اما بیشتر از آن، اپل دومین فروشگاه خود را نیز در این کشور اعلام کرده است که تنها دو روز پس از اولین فروشگاه، در 20 آوریل افتتاح خواهد شد.

اپل در این ماه دو فروشگاه جدید اپل را در هند افتتاح خواهد کرد

اما با کمال تعجب، این همه ماجرا نیست. تنها دو روز پس از افتتاح اولین فروشگاه اپل در هند، اپل دومین فروشگاه خود را در این کشور و این بار در دهلی افتتاح خواهد کرد. این فروشگاه که Apple Saket نام دارد، آخرین محصولات اپل و همچنین پشتیبانی و امروز در جلسات اپل را در اختیار خواهد داشت.

ماه گذشته، اپل یک فروشگاه خرده فروشی جدید با نمای شیشه ای منحصر به فرد در منطقه Gangnam کره جنوبی افتتاح کرد. گزارشی از دوره اقتصادی نشان می دهد که برخی از مدیران اپل، از جمله مدیر خرده فروشی دیر اوبراین، برای افتتاحیه بزرگ حضور خواهند داشت. اگر سایر مدیران اپل مانند تیم کوک، مدیرعامل اپل در روز افتتاحیه اولین فروشگاه اپل در هند حضور داشته باشند، تعجبی نخواهد داشت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی