اپل اولین “مدیر ارشد مردمی” خود را به عنوان بخشی از تغییر رهبری منصوب می کند

[ad_1]

اپل چهره جدیدی به تیم مدیریت خود اضافه کرده است. این شرکت کارول سرفیس را به عنوان مدیر ارشد منابع انسانی جدید خود معرفی کرد که پس از نزدیک به یک دهه در شرکت تجهیزات پزشکی Medtronic به اپل پیوست. سرفیس اولین مدیر ارشد مردمی اپل است.

این خبر ابتدا توسط بلومبرگتیم کوک طی یادداشتی این هفته را به کارمندان اپل اعلام کرد. Surface به طور رسمی در ماه مارس در اپل معرفی خواهد شد و به طور مستقیم به تیم کوک، مدیر عامل اپل گزارش می دهد.

به عنوان بخشی از این تغییر، اپل دوباره نقش دیر اوبراین، یک کهنه‌کار 30 ساله اپل را که از سال 2019 به عنوان معاون ارشد خرده‌فروشی + مردم اپل خدمت کرده است، تغییر می‌دهد. هنگامی که سرفیس در ماه مارس در اپل آغاز شد، اپل انسان‌ها را حذف خواهد کرد. منابع از نقش اوبراین، به او اجازه می دهد تمام وقت بر روی خرده فروشی تمرکز کند.

O’Brien اولین بار در سال 2017 پس از اینکه قبلاً به عنوان معاون فروش و عملیات جهانی این شرکت مشغول به کار بود، به سمت معاون رئیس جمهور ارتقا یافت. او در سال 2019 پس از خروج آنجلا آهرنتس از اپل، خرده فروشی را به مسئولیت های خود اضافه کرد.

کارول سرفیس پس از 10 سال فعالیت به عنوان معاون اجرایی منابع انسانی به اپل پیوست. قبل از آن، او سه سال و نیم در همان نقش در Best Buy و همچنین بیش از یک دهه در منابع انسانی و پرسنل PepsiCo گذراند. او لیسانس هنر در روانشناسی از دانشگاه کسلتون و دکترا گرفت. در روانشناسی صنعتی و سازمانی از دانشگاه مرکزی میشیگان.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی