اپل با اندکی پیشی گرفتن از برآوردها و گزارش رکورد درآمد سه ماهه سوم سال 2022

تیم کوک، مدیرعامل اپل گفت: «نتایج بی سابقه در این سه ماهه گواهی بر تلاش های مداوم اپل برای نوآوری، پیشبرد امکانات جدید و غنی سازی زندگی مشتریانمان است. “مثل همیشه، ما با ارزش‌های خود رهبری می‌کنیم و آن‌ها را در هر چیزی که می‌سازیم بیان می‌کنیم، از ویژگی‌های جدیدی که برای محافظت از حریم خصوصی و امنیت کاربر طراحی شده‌اند، تا ابزارهایی که دسترسی را بهبود می‌بخشند، به عنوان بخشی از تعهد دیرینه ما برای ایجاد محصولات برای همه. “

“نتایج سه ماهه ژوئن ما همچنان توانایی ما را در مدیریت موثر تجارت خود علیرغم یک محیط عملیاتی چالش برانگیز نشان می دهد. ما رکورد درآمدی را برای سه ماهه ژوئن به ثبت رساندیم و پایه دستگاه های فعال نصب شده ما در هر بخش جغرافیایی و دسته بندی محصول به بالاترین حد خود رسید. در طول سه ماهه، ما نزدیک به 23 میلیارد دلار جریان نقدی عملیاتی ایجاد کردیم، بیش از 28 میلیارد دلار به سهامداران خود برگشت دادیم و به سرمایه گذاری در برنامه های رشد بلندمدت خود ادامه دادیم.

شما می توانید انتشار کامل درآمد اپل را در این مقاله در اتاق خبری اپل بخوانید. گوش به زنگ باشید 9to5Mac برای پوشش بیشتر نتایج AAPL با تیم کوک و لوکا ماستری تماس بگیرید. می‌توانید به جریان صوتی زنده تماس نتایج AAPL Q3 2022 در بالای ساعت اینجا گوش دهید یا مدت کوتاهی پس از تماس با پادکست‌های اپل گوش دهید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برای مقایسه، در سه ماهه مشابه سال قبل، اپل درآمد 81.43 میلیارد دلار و سود 21.74 میلیارد دلار گزارش کرده است. سود هر سهم 1.30 دلار گزارش شده است. این ارقام به شدت توسط هزینه های ناشی از بیماری همه گیر افزایش یافته است، که ناشی از رشد درآمد قوی از iPad و Mac است.

و لوکا ماستری مدیر مالی شرکت افزود:

اپل هیچ راهنمایی برای سه ماهه سوم سال 2022 ارائه نکرده است، زیرا به دلیل مشکلات زنجیره تامین و اختلالات مداوم ناشی از همه گیری کووید-19 است. در واقع، این شرکت حتی هشدار داده بود که محدودیت های عرضه برای این سه ماهه بین 4 تا 8 میلیارد دلار هزینه در بر خواهد داشت.

اپل امروز رسما نتایج خود را برای سه ماهه سوم مالی سال 2022 اعلام کرد که شامل سه ماهه دوم تقویم و ماه های آوریل، می و ژوئن می شود. با افزایش نگرانی ها در مورد کاهش رشد اقتصادی در ایالات متحده، چشمان بسیاری به اپل دوخته شده است. این چیزی است که این شرکت امروز گزارش داد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای سه ماهه سوم سال 2022، پیش بینی درآمد تحلیلگران متفاوت بوده است. 79.26 میلیارد دلار در پایین ترین سطح به 88.41 میلیارد دلار در پایین ترین سطح. با این حال، میانگین در بین 26 تحلیلگر، 82.81 میلیارد دلار بود.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

اپل دیگر فروش واحدی را برای هیچ یک از محصولات خود گزارش نمی دهد، اما در عوض گزارشی از تقسیم درآمد بر اساس دسته بندی محصول ارائه می دهد. در اینجا تفکیک کامل برای سه ماهه سوم مالی 2022 آمده است:

  • آیفون: 40.67 میلیارد دلار (3 درصد افزایش نسبت به سال قبل)
  • مک: 7.38 میلیارد دلار (کاهش 10 درصد نسبت به سال گذشته)
  • iPad: 7.22 میلیارد دلار (1.9٪ کاهش)
  • ابزارهای پوشیدنی: 8.08 میلیارد دلار (7.8 درصد کاهش)
  • خدمات: 19.60 میلیارد دلار (12 درصد افزایش نسبت به سال گذشته)

برای سه ماهه سوم سال 2022، اپل درآمد 83.0 میلیارد دلار و سود 19.4 میلیارد دلار را گزارش کرد. سود هر سهم در سه ماهه به 1.20 دلار رسید.

نتایج سه ماهه سوم اپل در سال 2022

در اینجا تیم کوک، مدیر عامل اپل درباره نتایج سه ماهه سوم سال 2022 اپل گفت: