اپل با حسابرسی شخص ثالث از شیوه های کار در بحبوحه اتهامات شکست اتحادیه موافقت می کند

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تلاش های کارمندان فروشگاه اپل برای تشکیل اتحادیه افزایش یافت و در همان زمان اپل به تاکتیک های غیرقانونی تخریب اتحادیه متهم شد. اکنون، پس از فشار ائتلافی از سرمایه گذاران، اپل اعلام کرده است که تحت یک ممیزی شخص ثالث قرار خواهد گرفت تا بررسی کند که آیا با سیاست های حقوق بشری خود مطابقت دارد یا خیر.

و در ماه دسامبر، اپل همچنین متهم به ایجاد یک “شبه اتحادیه” تحت رهبری اپل برای جلوگیری از تشکیل اتحادیه کارگری در اوهایو شد. اپل به نوبه خود مدعی شد که از هیچ تاکتیک غیرقانونی استفاده نکرده است.

این خبر پس از آن منتشر شد که اپل به طور رسمی توسط هیئت ملی روابط کار (NLRB) به نقض قوانین ضد اتحادیه در آتلانتا و نیویورک متهم شد.

اپل هیچ جزئیاتی در مورد کسب و کارهایی که در نظر دارد به اشتراک نگذارد و در پاسخ به سوال NYT از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرد. با این حال، این سازمان می گوید که “تا پایان سال ارزیابی را انجام خواهد داد و گزارش مربوط به ارزیابی را منتشر خواهد کرد.”

پرونده اپل در SEC می‌گوید که شخص ثالثی را برای رسیدگی به حسابرسی استخدام می‌کند و دستورالعمل‌هایی از جمله «استخدام شرکتی که در زمینه حقوق کار تخصص دارد و به شرکت‌ها مشاوره نمی‌دهد» در مورد نحوه جلوگیری از تشکیل اتحادیه‌ها دارد. او توصیه کرد که شرکت “تا حد امکان مستقل” باشد.

در عین حال، خواهیم دید که آیا هر یک از شکایات موجود NLRB به دادگاه فدرال می رسد یا خیر. علاوه بر این، حداقل یک شکایت توسط کارمندان فروشگاه اپل در حال انجام است.

به گزارش نیویورک تایمز، هفته گذشته اپل پرونده ای را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارسال کرد که تایید می کرد ارزیابی از شیوه های کاری خود در ایالات متحده را پذیرفته است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


براد لندر، بازرس شهر نیویورک، که از طرف صندوق بازنشستگی کارکنان عمومی شهر به آغاز بحث با اپل کمک کرده است، گفت: “شکاف آشکاری بین سیاست های حقوق بشر اعلام شده اپل در مورد سازماندهی کارگران و اقدامات آن وجود دارد.”