اپل با شکایت از هیئت کارگری ایالات متحده در نیویورک با ادامه تلاش‌های سازمان‌دهی مواجه شد

کارمندان اپل در فروشگاه گرند سنترال جزو اولین کسانی بودند که امسال در ماه آوریل بر روی یک تلاش سازماندهی کار کردند.

اپل امسال شاهد تعداد فزاینده ای از نظرات منفی کارکنان خرده فروشی خود در مورد شرایط کاری و غرامت در فروشگاه های خرده فروشی خود بوده است. تلاش‌های سازماندهی از فروشگاه بزرگ NYC در آتلانتا، اوکلاهما، گلاسکو، بریتانیا و غیره است. اکنون هیئت کارگری ایالات متحده شکایتی رسمی علیه اپل در نیویورک ارائه کرده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.



در ماه ژوئن، کارگران ارتباطات آمریکا (CWA) رسما از تلاش‌های کارگران فروشگاه گرند سنترال برای تشکیل اتحادیه حمایت کرد و در سپتامبر، کارگران اوکلاهاما شروع به انجام همین کار کردند.

هیئت کار ایالات متحده از اپل شکایت کرد

اکنون، در تحولی جدید، هیئت کارگری ایالات متحده علیه اپل در نیویورک به دلیل رفتار در فروشگاه مرکز تجارت جهانی خود شکایت کرده است. به نظر می رسد که این شکایت مربوط به تلاش های احتمالی شکست اتحادیه های کارگری مورد استفاده اپل باشد.

کارکنان فروشگاه‌های دیگر در تعدادی از مکان‌های دیگر از این کار پیروی کردند، اگرچه برخی مانند آتلانتا این ابتکار عمل را کنار گذاشتند. بخشی از این موارد شامل ادعاهایی مبنی بر اینکه اپل ممکن است قوانین کار را با تاکتیک های شکست اتحادیه خود نقض کرده باشد، بود.

این شکایت پس از تشکیل پرونده CWA مبنی بر اینکه اپل کارکنان را مورد بازجویی قرار داده، ارسال آگهی‌های اتحادیه را محدود کرده و کارمندان را مجبور به شرکت در سخنرانی‌های اجباری اعتراض به اتحادیه کرده است. نماینده CWA در ماه می گفت که این رفتار در فروشگاه اپل در مرکز تجارت جهانی در نیویورک انجام شد.

هنگامی که CWA این نگرانی ها را در بهار گذشته مطرح کرد، سخنگوی اپل پاسخی کلی داد و بیان کرد که “شرکت عمیقاً برای مشارکت کارکنان خرده فروشی خود ارزش قائل است.”

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

به گزارش بلومبرگ، شکایت هیئت کار ایالات متحده پس از آن مطرح شد که CWA چند پرچم را برافراشت:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با استفاده از تاکتیک‌های مشابهی که گفته می‌شود در دیگر فروشگاه‌های اپل مانند آتلانتا استفاده می‌شود، زمان نشان خواهد داد که آیا هیئت کارگری ایالات متحده شکایات بیشتری علیه اپل ارائه خواهد کرد یا خیر. و ما برای جزئیات بیشتر در مورد شکایت رسمی علیه اپل در نیویورک چشمانمان را باز خواهیم داشت.