اپل برای استفاده از ویژگی Apple Card Family یک تبلیغ نقدی روزانه 10 دلاری ارائه می دهد

Apple Card Family در رویداد ویژه اپل در اوایل سال جاری در ماه آوریل معرفی شد و به کاربران اجازه می دهد تا اپل کارت خود را از طریق Family Sharing به اشتراک بگذارند. Apple Card را می‌توان با حداکثر پنج نفر، از جمله هر 13 سال یا بیشتر در گروه اشتراک‌گذاری خانواده، به اشتراک گذاشت.

اپل در این ماه یک تبلیغ Apple Card برگزار می کند و کاربران را تشویق می کند از مزایای خانواده Apple Card برای اشتراک گذاری با دوستان و اعضای خانواده استفاده کنند. اپل می گوید که اگر یک کاربر جدید اپل کارت را به حساب خود اضافه کنید، در اولین خرید روزانه 10 دلار نقد دریافت می کند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل در ایمیلی به کاربران اپل کارت، این تبلیغات را شرح داد:

روزانه نقدی روی کارت Apple Cash شما در کیف پول ذخیره می شود و می توان آن را مانند پول واقعی با Apple Pay خرج کرد یا به حساب بانکی منتقل کرد.

آیا قصد دارید کاربری را به Apple Card خود اضافه کنید تا بتواند قفل این تبلیغات را باز کند؟ در نظرات به ما اطلاع دهید! شرایط کامل در زیر

اپل همچنین توضیح می‌دهد که Apple Card Family ردیابی هزینه‌ها، مدیریت مخارج با محدودیت‌ها و کنترل‌های اختیاری و ایجاد اعتبار را برای خانواده‌ها آسان می‌کند.

Apple Card Family به شما امکان می دهد ویژگی ها و مزایای عالی Apple Card را با هر کسی که خانواده می نامید به اشتراک بگذارید. تا 30 نوامبر 2021، یک کاربر جدید اپل کارت را به حساب خود اضافه کنید، و زمانی که اولین خرید اپل کارت خود را ظرف 30 روز انجام دهند، روزانه 10 دلار نقدی از ما دریافت خواهند کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

مشروط به تایید اعتبار. فقط برای کاربران جدید اپل کارت که از 4 نوامبر 2021 تا 30 نوامبر 2021 به حساب Apple Card Family اضافه شده اند معتبر است و کاربر جدید باید ظرف 30 روز پس از اضافه شدن به حساب Apple Card Family اقدام به خرید کند. کاربران اضافه شده قبل از 4 نوامبر 2021 و بعد از 30 نوامبر 2021 واجد شرایط نیستند. برای کاربران فعلی Apple Card که حساب‌های Apple Card خود را ادغام می‌کنند تا با سایر کاربران Apple Card مشترک شوند، معتبر نیست. هر حساب Apple Card Family واجد شرایط است تا حداکثر پنج (5) نفر از این پیشنهاد استفاده کنند. محدودیت یک پیشنهاد برای هر فرد و برای هر حساب منحصر به فرد Apple Card. 10 دلار Cash Back به عنوان نقدی روزانه به دست می آید و پس از ارسال خرید واجد شرایط به حساب Apple Card شما به Apple Cash Card شما منتقل می شود. بازگرداندن خریدی که در آن پاداش نقدی روزانه 10 دلار به دست آورده اید ممکن است هزینه تعدیل نقدی روزانه 10 دلاری را در حساب شما به همراه داشته باشد. خرید اضافی انجام شده در طول دوره پیشنهاد، به شما حق دریافت مجدد پاداش نقدی روزانه 10 دلاری را می دهد، اما ممکن است اجرای مجدد به تعویق بیفتد. تغییرات در وضعیت حساب شما در طول دوره پیشنهاد ممکن است تحقق پاداش نقدی روزانه شما را به تاخیر بیندازد. کارت Apple Cash برای انباشت روزانه نقدی مورد نیاز است. شرکت‌کنندگان زیر 18 سال در حساب‌های Apple Card Family باید از سازمان‌دهنده خانواده Apple Cash بخواهند تا کارت Apple Cash خود را راه‌اندازی کند. اگر حساب Apple Cash ندارید، می‌توانید با تماس با بانک گلدمن ساکس ایالات متحده آمریکا، Daily Cash را به عنوان اعتبار به موجودی حساب مالک اعمال کنید. Apple Cash Card توسط Green Dot Bank، عضو FDIC صادر می شود. نقدی روزانه مشمول استثنائات است و جزئیات بیشتر اعمال می شود. برای دیدن قرارداد مشتری اپل کارت برای جزئیات بیشتر اگر تشخیص دهیم که در ارتباط با این پیشنهاد درگیر سوء استفاده یا قمار شده اید یا قصد دارید درگیر آن شوید، واجد شرایط این پیشنهاد نخواهید بود.