اپل برای اصلاحات کار در هند فشار می آورد، خواهان «ساعات کاری، انعطاف پذیری همتراز با چین» است.

همچنین انتظار می رود اپل ماه آینده اولین فروشگاه خرده فروشی خود را در هند افتتاح کند که در بمبئی واقع شده است. دومین فروشگاه این شرکت می تواند چند هفته بعد در دهلی افتتاح شود.

بلومبرگ اشاره می کند که “اصلاحات قانون کار در هند نادر است”، اما اپل و فاکسکان اخیراً در ایالت کارناتاکا هند پیروز شدند. در این مورد، تغییرات شامل افزایش تعداد ساعات کار کارخانه‌ها، تقریباً دو برابر تعداد ساعات اضافه کاری مجاز، قوانین سست‌تر در مورد کار شبانه برای زنان و موارد دیگر است.

همه اینها در حالی اتفاق می‌افتد که اپل همچنان هند را به یک قطب تولیدی بزرگ تبدیل می‌کند. هفته گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه AirPods برای اولین بار در اوایل سال آینده در هند ساخته خواهد شد. بلومبرگ همچنین اخیراً اعلام کرد که اپل در حال سازماندهی مجدد سازمان فروش خود برای تمرکز بیشتر بر هند است.

بر اساس این گزارش، مدیران اپل و گروه لابی انجمن تلفن همراه و الکترونیک هند در شش ماه گذشته با مقامات دولتی دیدار کرده اند تا قوانین کار انعطاف پذیرتر را اعمال کنند. این گروه فشار شامل اپل، و همچنین شرکای زنجیره تامین آن، فاکسکان، پگاترون و ویسترون است.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

تغییرات پیشنهادی هند “ساعات کاری محلی را با کارخانه های آیفون در چین برابری می کند.” این شامل اجازه دادن به کارخانه‌ها برای کار دو شیفت 12 ساعته در روز به جای سه شیفت هشت ساعته است.

در اوایل این ماه، گزارشی فاش کرد که اپل و فاکسکان با موفقیت قوانین کار را در ایالت کارناتاکا هند اعمال کرده اند.

اما شرکت ها به همین جا بسنده نمی کنند، زیرا بلومبرگ اکنون گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل و شرکای زنجیره تامین آن اکنون در حال تلاش برای اصلاح نیروی کار در ایالت تامیل نادو در جنوب هند هستند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی