اپل برای انتشار درآمدهای سه ماهه دوم 2022 برای 28 آوریل برنامه ریزی می کند

اپل روز سه شنبه اعلام کرد که گزارش درآمد سه ماهه دوم مالی 2022 را در روز پنجشنبه 28 آوریل منتشر خواهد کرد. طبق معمول، این شرکت گزارش درآمد سه ماهه دوم 2022 خود را منتشر خواهد کرد و سپس کنفرانسی را با سرمایه گذاران و تحلیلگران برای ارائه جزئیات بیشتر در مورد نتایج میزبانی خواهد کرد.

مانند هر سه ماهه، اپل تماس درآمدی خود را به صورت زنده پخش خواهد کرد وب سایت روابط سرمایه گذار. ما پوشش خود را در اینجا در 9to5Mac همچنین.

اپل هیچ راهنمایی رسمی برای سه ماهه دوم سال 2022 به دلیل عدم اطمینان ناشی از اختلالات تولید و همه گیر COVID-19 ارائه نکرده است. با این حال، لوکا ماستری، مدیر مالی اپل در ژانویه گفت که “واکنش بسیار قوی مشتری به عرضه اخیر محصولات و خدمات جدید ما منجر به رشد دو رقمی درآمد و سود شد.”

سه ماهه گذشته، اپل رکورد درآمد 123.95 میلیارد دلاری را ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد رشد داشت. این شرکت درآمد 34.6 میلیارد دلار و سود هر سهم 2.10 دلار گزارش کرده است. توجه به این نکته مهم است که خود اپل هشدار داده بود که تحت تأثیر محدودیت های عرضه در سه ماهه تعطیلات قرار خواهد گرفت، اما به نظر می رسد که این طوفان را به خوبی پشت سر گذاشته است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

این تماس در ساعت 2:00 بعد از ظهر به وقت PDT/5:00 بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار می شود و اپل 30 دقیقه قبل از آن گزارش درآمد کامل خود را منتشر می کند. این تماس شامل یک بخش پرسش و پاسخ با مدیر عامل اپل، تیم کوک و مدیر مالی لوکا ماستری خواهد بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.