اپل برای بستن فروشگاه پرچمدار خود در کانادا شکایت کرد

مطابق با گلوب و میل در کانادا، The One “بلندترین ساختمان تجاری کاندو” در کانادا خواهد بود. شش سال از امضای قرارداد اجاره این دو شرکت می گذرد، اما اکنون به احتمال زیاد فروشگاه دیگر نور روز را نخواهد دید.

ماه گذشته، اپل تهدید کرد که از توسعه برنامه ریزی شده فروشگاه خرده فروشی خود در مرکز شهر تورنتو خارج می شود. این ساختمان 85 طبقه با نام “The One” توسط سام میزراهی در دست ساخت و توسعه است. اکنون این غول فناوری از توسعه دهنده برای فسخ اجاره نامه خود شکایت کرده است. اپل گفت که “ناامید” است تحولات میزراحی و 6.9 میلیون دلار خسارت به خاطر مهلت های از دست رفته بدهکار است.

در 28 ژانویه، شرکت اپل کانادا پرونده ای را در دادگاه عالی انتاریو ثبت کرد. در این پرونده آمده است که او “متأسف است که ناکامی‌های میزراهی، اپل را مجبور به تصمیم گیری برای پایان دادن به رابطه خود با میزراهی کرد.” همانطور که در قرارداد اجاره اپل و میزراهی آمده است، اگر میزراهی ضرب الاجل خاصی را از دست بدهد، اپل می تواند بدون جریمه از پروژه خارج شود.

میزراهی می گوید که شرکت او هیچ ضرب الاجل را از دست نداده است و اپل نمی تواند اجاره نامه را لغو کند. میزراهی سال گذشته در یک دعوای قضایی گفت که “با از دست دادن یک مستاجر درجه یک که قرار بود مستاجر لنگر برای یک ملک درجه یک جهانی شود، آسیب جبران ناپذیری متحمل خواهد شد، که این ضرری است که با خسارت قابل جبران نیست”.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

گلوب و میل گزارش می دهد که میزراهی تاخیرها را به رویدادهایی که خارج از کنترل خود است نسبت می دهد. اعتصاب سال 2019 توسط لوله کش ها و لوله کش ها در سراسر انتاریو و همچنین بیماری همه گیر COVID-19 رخ داد که باعث به تعویق افتادن تعدادی از پروژه های ساختمانی در همه جا شد. اپل با این موضوع مخالف است و در درخواست خود می گوید که این تاخیرها “نتیجه ناتوانی میزراهی در مدیریت پروژه بوده است.”

اپل به دنبال حکم دادگاه است و توجه دارد که میزراهی ضرب الاجل های قابل توجهی را از دست داده و می تواند اجاره نامه را فسخ کند. اپل همچنین در تلاش است تا مبلغ 18600 پوند را به دلیل توافق بین اپل، Mizrahi Developments و معمار ساختمان مطالبه کند. فاستر + شرکا.

این یک نبرد مداوم برای فروشگاه پرچمدار است