اپل برای تسویه حساب خرده فروشی 30 میلیون دلاری موافقت می کند

سال گذشته، اپل موافقت کرد که 30 میلیون دلار به کارگران خرده‌فروشی کالیفرنیا بپردازد تا دعوای حقوقی مربوط به سیاست چک کیف خود را حل و فصل کند. این توافق اکنون توسط یک قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده تأیید شده است و کارگران به طور متوسط ​​​​1328 دلار حقوق دریافت می کنند در حالی که وکلای پرونده 10 میلیون دلار دریافت خواهند کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

شایان ذکر است، در این دادخواست مشخص شد که تیم کوک تا حد زیادی از این سیاست بی اطلاع بوده و زمانی که دو کارمند مستقیماً در مورد این موضوع از کوک شکایت کردند، او ایمیل را به مدیران منابع انسانی خود ارسال کرد و از او پرسید “آیا درست است؟”

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


تسویه حساب از همه لحاظ منصفانه، معقول، کافی و مناسب است و به نفع اعضای طبقه تسویه حساب است. برای رسیدن به این نتیجه، دادگاه تعدادی از عوامل را در نظر گرفت، از جمله: (1) قدرت ادعای شاکیان. (2) خطر، هزینه، پیچیدگی و مدت احتمالی دعوی قضایی بعدی. (3) مبلغ ارائه شده در تسویه حساب؛ (4) میزان کشف انجام شده و مرحله رسیدگی. (5) تجربه و نظرات وکیل کلاس و وکیل مدافع. و (6) واکنش اعضای کلاس تسویه حساب به تسویه حساب پیشنهادی.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی این یک شکایت فوق‌العاده طولانی بوده است، به طوری که کارمندان برای اولین بار در سال 2013 شکایت دسته جمعی علیه اپل را ارائه کردند. به گفته کارمندان، اپل کارگران خرده‌فروشی را قبل از رفتن به آنجا مجبور به جستجو کرد، از جمله بازرسی کیف، کیف، کوله‌پشتی، کیف و کیف و کیف‌هایشان. دستگاه های شخصی اپل

اپل گفت که جستجوها برای اطمینان از اینکه کارمندان محصولات را سرقت نمی کنند ضروری است. با این حال، کارمندان گفتند که اغلب باید تا 45 دقیقه پس از شیفت خود منتظر بمانند تا این جستجو تکمیل شود و برای آن زمان پولی به آنها پرداخت نخواهد شد.

دادگاه دریافته است که تسویه حساب بازپرداخت پولی قابل توجهی را برای همه اعضای طبقه تسویه حساب شرکت‌کننده فراهم می‌کند و نتیجه می‌گیرد که این بازپرداخت منصفانه، معقول و کافی است که در مقابل خطر دعوی قضایی مرتبط با خسارت سنجیده شود.

رای کامل قاضی را می توانید اینجا بخوانید.

طبق گزارش، تسویه حساب 30 میلیون دلاری که اپل در ماه نوامبر با آن موافقت کرد، اکنون توسط قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده ویلیام آلسوپ تایید شده است. قانون بلومبرگ. طبقه مورد نظر شامل 12000 کارمند فعلی و سابق فروشگاه های اپل در کالیفرنیا است.

یک قاضی کالیفرنیا در سال 2015 شکایت دسته جمعی را رد کرد، اما این تصمیم مورد تجدید نظر قرار گرفت. سپس دادگاه استیناف ناحیه نهم ایالات متحده از دادگاه عالی کالیفرنیا خواست تا این قانون را روشن کند. در فوریه 2020، دادگاه عالی کالیفرنیا حکم داد که اپل باید برای کار خرده فروشی خود برای این دوره بپردازد.