اپل برای خدمات استریم در شیکاگو مالیات وضع می کند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در این گزارش همچنین اشاره شده است که اپل مسئولیتی در قبال جمع آوری مالیات های معوقه که «احتمالاً میلیون ها دلار بوده است» نخواهد داشت. طبق مقررات محلی شیکاگو، خدمات پخش ویدیو، موسیقی و بازی باید 9 درصد مالیات شهرداری بپردازند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

همانطور که توسط به دنبال آلفا، اپل از ماه سپتامبر شروع به جمع آوری به اصطلاح “مالیات نتفلیکس” از مصرف کنندگان شیکاگو خواهد کرد. اسناد به‌دست‌آمده از تسویه حساب نشان می‌دهد که این مالیات بر تمامی پلتفرم‌های استریم اپل، مانند Apple Music، Apple TV+ و حتی Apple Arcade اعمال می‌شود. اما Apple News+ از این مالیات معاف خواهد ماند.

مالیات خدمات پخش جریانی شیکاگو عملاً «تفسیری مجدد» از یک برنامه مالیاتی قبلی بود که قبلاً مالیات شهرداری را بر بلیت‌های فعالیت‌های تفریحی و کنسرت‌هایی که «به صورت الکترونیکی تحویل داده می‌شوند» تعیین کرده بود. آخرین تغییر در برنامه مالیاتی در سال 2015 اعمال شد. شرکت های دیگری مانند نتفلیکس و اسپاتیفای نیز تحت تأثیر قرار گرفتند.

در حال حاضر، جزئیات دیگر در مورد مالیات (مانند اینکه آیا این مالیات باعث افزایش قیمت برای مشترکان در شیکاگو خواهد شد) ناشناخته باقی مانده است.

با این حال، مانند اپل، این شرکت ها نیز از شکایت علیه شیکاگو صرف نظر کردند. اپل قبلاً ادعا کرده بود که این مالیات “غیرقانونی” است زیرا شهر شیکاگو صلاحیت اعمال هزینه محلی بر روی سیستم عامل های دیجیتال را ندارد. یک دادگاه تجدیدنظر دریافت که این مالیات نه قانون آزادی مالیات اینترنتی را نقض می کند و نه خلاف قانون اساسی است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ماه گذشته، اپل یک شکایت علیه شیکاگو را حل و فصل کرد زیرا این شهر مالیات محلی جدیدی را بر خدمات استریم وضع کرد. در آن زمان، شرکت نگران بود که این اقدام منجر به صدور حکمی شود که چنین مالیاتی کاملاً قانونی است، که می‌تواند سابقه‌ای برای سایر دولت‌ها برای انجام همین کار ایجاد کند. این شرکت از ماه آینده شروع به جمع آوری مالیات برای مشترکین در شیکاگو خواهد کرد.

مالیات محلی بر خدمات پخش جریانی