اپل برای نهمین بار در پرونده ضدتراست هلند جریمه شد. پیشنهادات جدید

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


«توسعه‌دهندگان باید یک باینری برنامه کاملاً مجزا ایجاد و نگهداری کنند که شامل حقوق ویژه است و فقط در اپ استور هلندی موجود است. […] به‌عنوان بخشی از درخواست مجوز، برنامه‌ها باید پردازشگر پرداختی را که قصد استفاده از آن را دارند، نشانی‌های اینترنتی پشتیبانی و سایر اطلاعات را اعلام کنند.

اپل به خاطر انحصار فروش اپلیکیشن های iOS در داخل و خارج از کشور با فشارهای ضدتراست مواجه است.

نبرد حقوقی بین اپل و ACM در این مرحله اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

فلوریان مولر از سایت معتقد است که پیشنهادات اخیر شرکت کوپرتینویی تلاشی جدی برای جلب رضایت رگولاتور نیست، بلکه پایه‌ای برای یک نبرد قانونی آینده است.

عکس: آژانس چهره های خوب/پاشیدن

روزنامه نگار هلندی فناوری قلعه ناندو با انتشار توییتی از ACM اعلام کرد که اپل دوباره 5 میلیون یورو (5.5 میلیون دلار) جریمه شده است که این نهمین جریمه هفتگی متوالی است. ACM همچنین می گوید که اپل اکنون پیشنهادات جدیدی را برای حل و فصل اختلاف ارائه کرده است.

این شرکت با بیان اینکه توسعه‌دهندگان در صورت استفاده از پلتفرم پرداخت شخص ثالث، همچنان باید ۲۷ درصد کمیسیون بپردازند، که انصراف از ماندن در اپل را گران‌تر می‌کند. رگولاتورهای هلندی در پاسخ گفتند که این یک “پیشنهاد جدی” نیست – و به اعمال جریمه های هفتگی 5 میلیون یورویی (5.5 میلیون دلاری) ادامه دادند.

اپل دوباره جریمه شد، پیشنهادات جدیدی ارائه کرد

ثبت اختراعات فوس توجه داشته باشید که مرحله بعدی نشان داده شده در اینجا کاملا قابل پیش بینی است.

اپل امروز صبح پیشنهادهای جدیدی برای مطابقت با الزامات ACM ارائه کرد. اکنون ارزیابی خواهیم کرد که آیا این پیشنهادات کافی هستند یا خیر. همچنین با بازیگران مختلف بازار مبادله خواهیم کرد. امیدواریم به زودی این تحلیل را تکمیل کنیم. درسته [as the reporter apparently asked] اپل در آخر هفته گذشته نتوانست الزامات ACM را برآورده کند. در نتیجه جریمه نهم نیز قابل پرداخت شد. مبلغ کل اکنون 45 میلیون یورو است [$49.7 million].

پیشینه این اختلاف را قبلا توضیح دادیم:

آنچه اپل امروز ارائه کرد به احتمال زیاد – اگر نه تقریباً مطمئن – صرفاً قصد داشت برای دور بعدی دادخواهی آماده شود.

مجموع جریمه ها اکنون 45 میلیون یورو (49.7 میلیون دلار) است و اگر یک دهم آن اعمال شود به سقف قانونی 50 میلیون یورو (55 میلیون دلار) می رسد – اما این پایان کار نخواهد بود.

زمینه



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

آنچه ACM در این بیانیه بیان می کند یک آزمون بازار است. او از سازندگان اپلیکیشن دوستیابی خواهد پرسید که آیا از پیشنهاد جدید اپل راضی هستند یا خیر. حتی بدون اینکه بدانیم اپل چه چیزی را ارائه می‌کند، مطمئناً Match Group که Tinder و سایر سرویس‌های دوستیابی را اداره می‌کند، همچنان شکایت خواهد کرد. آنها از اپل می خواهند که به طور کلی 30 درصد یا حداقل بیشتر آن را کنار بگذارد. اپل برای انجام این کار آماده نیست.

در هلند، به شرکت گفته شده است که باید روش‌های پرداخت جایگزین را برای برنامه‌های دوستیابی در این کشور مجاز کند. شرکت با اکراه موافقت کرد، اما بهره برداری از این واقعیت را تا حد امکان برای توسعه دهندگان دشوار کرد.

اپل این هفته برای نهمین بار جریمه شد زیرا نتوانست تنظیم کننده ضد انحصار هلندی ACM را متقاعد کند که در مورد اپ استور از قانون پیروی می کند.