اپل برای کاهش هزینه ها و استخدام تیم هایی در پاسخ به رکود اقتصادی

این اطلاعات چند روز قبل از اعلام نتایج سه ماهه سوم اپل منتشر شده است. سه ماهه سوم سال 2022 اپل ماه های آوریل، می و ژوئن را پوشش می دهد. سه ماهه گذشته، اپل درآمد 97.3 میلیارد دلاری را گزارش کرد که نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است. این شرکت همچنین درآمد 25 میلیارد دلاری و سود هر سهم را 1.52 دلار گزارش کرده است. به استثنای iPad که فروش آن به دلیل محدودیت های عرضه به شدت تحت تاثیر قرار گرفت، همه بخش های دیگر اپل سال به سال رشد کردند.

مشخص نیست که چگونه عوامل خارجی بر فروش شرکت تأثیر خواهند گذاشت. همانطور که گفته می شود اپل بر روی ابتکارات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خود تمرکز دارد، این شرکت ممکن است در مورد چگونگی پیشرفت اوضاع در چند سال آینده محتاط باشد. شرکت کوپرتینویی همچنین برای یافتن مسیر مناسب برای پروژه خودروسازی خود با مشکل مواجه شد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

مردمی که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که این تصمیم در این زمان‌های نامطمئن مراقب باشید، اگرچه این یک سیاست کل شرکت نیست. این تغییرات روی همه تیم‌ها تأثیر نمی‌گذارد و اپل همچنان در حال برنامه‌ریزی برنامه‌ای تهاجمی برای عرضه محصول در سال 2023 است که شامل یک هدست واقعیت ترکیبی است که اولین دسته جدید بزرگ آن از سال 2015 است.

همانطور که توسط بلومبرگبه گفته مارک گورمن، به گفته افراد آشنا، این طرح در زمانی انجام می شود که شرکت انتظار دارد با “رکود اقتصادی بالقوه روبرو شود”.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


با این اوصاف، انتظار می‌رود اپل همچنان با خدمات خود به رشد خود ادامه دهد – و انتظارات برای نسل بعدی آیفون‌ها بیشتر از همیشه است.

علاوه بر مشکلات زنجیره تامین، عوامل خارجی نیز بر فروش اپل تاثیر گذاشته است. با شروع جنگ در اروپا، اپل فروش خود را در روسیه متوقف کرد.

اپل برای سال 2023 تغییرات بزرگی را برنامه ریزی کرده است، زیرا این شرکت می خواهد از سال آینده سرعت استخدام و هزینه تیم های خاصی را کند کند. همه تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت، اما شرکت کوپرتینویی نقش ها را پر نمی کند یا در برخی موارد کارمندان جدیدی اضافه نمی کند.