اپل برنامه های افزایش تولید آیفون 14 را لغو کرد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


چند روز پیش، تحلیلگر مینگ چی کو گزارش داد که اپل از فاکسکان خواسته است تا تولید آیفون 14 پرو را 10 درصد افزایش دهد. به گفته این تحلیلگر، مدل های پرو امسال به وضوح پرفروش ترین مدل های آیفون هستند، در حالی که آیفون 14 و آیفون 14 پلاس کلاسیک نتایج ضعیفی را نشان می دهند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با قیمت هایی که از 799 دلار برای آیفون 14 و 899 دلار برای آیفون 14 پلاس شروع می شود، گوشی های جدید بسیار نزدیک به محدوده قیمتی آیفون 14 پرو هستند که از 999 دلار شروع می شود اما دارای صفحه نمایش همیشه روشن کاملاً جدید با جزیره دینامیک است. ، دوربین 48 مگاپیکسلی عریض و تراشه جدید A16 Bionic.

با توجه به الف بلومبرگ گزارش روز سه شنبه، فروش آیفون 14 به اندازه کافی قوی نیست که افزایش تولید را توجیه کند. این گزارش می گوید “افزایش پیش بینی شده در تقاضا محقق نشده است.” در شرایط عادی، اپل تولید را در این زمان از سال افزایش می دهد تا تقاضای فروش فصل تعطیلات را برآورده کند.

طبق گزارش‌ها، با عرضه سری آیفون 14، اپل از تامین‌کنندگان خود خواسته است تا تولید آیفون را افزایش دهند زیرا این شرکت انتظار تقاضای بالایی برای فصل تعطیلات دارد. با این حال، اکنون به نظر می رسد اپل از برنامه های خود عقب نشینی کرده است زیرا این شرکت دیگر تولید آیفون 14 را در کوتاه مدت افزایش نخواهد داد.

تقاضای آیفون 14 کمتر از حد انتظار است

در عین حال، اپل همچنان آیفون 13 و آیفون 12 را با قیمت های پایین تری به فروش می رساند که ممکن است برای برخی مشتریان جذاب تر از آیفون 14 جدید نیز به نظر برسد. البته، در فروشگاه هایی مانند آمازون نیز تخفیف های عالی برای آیفون های جدید وجود دارد.

همچنین بخوانید:

امسال، اپل چهار مدل جدید آیفون را معرفی کرد: آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس. مدل‌های معمولی آیفون 14 نسبت به نسل قبلی کاملاً ارتقاء یافته‌اند. در واقع، تنها چیزی که بین آنها متفاوت است، تراشه کمی سریعتر، اتصال ماهواره ای، ویژگی های دوربین جدید و مدل پلاس جایگزین آیفون مینی است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی