اپل برنامه هیبریدی “Retail Flex” کار از خانه را برای کارمندان فروشگاه اپل آزمایش می کند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ایجاد چنین برنامه ای به رسمیت شناختن آن است که روند افزایش خرید آنلاین که توسط Covid-19 تسریع شده است ممکن است با وجود بازگشایی اقتصادی و در دسترس بودن واکسن ها در بسیاری از نقاط جهان ادامه یابد. به گفته مردم، کارگران بین فروشگاه خود و نقش های راه دور خود بر اساس تقاضا در فروشگاه ها در مقابل خرید آنلاین در یک دوره زمانی خاص حرکت خواهند کرد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی زمانی که اپل مجبور شد فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود را به دلیل همه‌گیری COVID-19 ببندد، بسیاری از کارمندان خرده‌فروشی موظف شدند از راه دور کار کنند تا فروش آنلاین و پشتیبانی مشتری را انجام دهند. این برنامه جدید “Retail Flex” اساساً ادامه ای از آن است، حتی اگر اپل از آن زمان تاکنون استفاده کرده است تمام فروشگاه های خرده فروشی خود را بازگشایی کرد.

در این گزارش توضیح داده شده است:

اپل به کارکنانی که در برنامه آزمایشی Retail Flex شرکت می کنند تا 100 دلار برای تجهیزات اداری و هزینه های اینترنت خانگی بازپرداخت می کند.

اعلام برنامه Retail Flex جدید برای کارمندان فروشگاه اپل به عنوان اپل اعلام شد یک رویکرد ترکیبی برای کارکنان شرکت برنامه ریزی کنید اواخر امسال شروع شود. از ماه سپتامبر، کارمندان شرکت ملزم به کار در دفاتر اپل در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه خواهند بود، اما این امکان را خواهند داشت که در روزهای چهارشنبه و جمعه از خانه کار کنند.

طبق گزارش جدید اپل، اپل قصد دارد اواخر امسال یک برنامه جدید “Retail Flex” را آزمایش کند و به کارمندان خرده‌فروشی این امکان را می‌دهد که “چند هفته در فروشگاه خرده‌فروشی خود و هفته‌های دیگر از راه دور” کار کنند. بلومبرگ. این کارمندانی که از خانه کار می کنند به فروش آنلاین، پشتیبانی فنی و خدمات مشتری اختصاص داده می شوند.

سازنده آیفون از کارمندان برنامه آزمایشی می خواهد که حداقل به مدت شش ماه در آن شرکت کنند. اپل قصد دارد ترتیبات را از سپتامبر تا دسامبر تسریع بخشد، زمانی که انتظار می‌رود این شرکت چندین آیفون، آی‌پد، مک، اپل واچ و ایرپاد جدید را عرضه کند. سخنگوی اپل از اظهار نظر در مورد برنامه های این شرکت برای نیروی کار خرده فروشی خودداری کرد.