اپل برنامه وب جدید را برای کاربران آینده اپل کارت راه اندازی کرد

متأسفانه، اپل کارت هنوز فقط در ایالات متحده در دسترس است و سایر ویژگی های اغلب درخواستی، مانند حساب های مشترک، هنوز در هیچ کجا یافت نمی شوند. با این وجود، اپل به آرامی اما مطمئناً Apple Car را فراتر از برنامه کیف پول گسترش داده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


امکان درخواست اپل کارت در وب پس از راه اندازی پورتال وب جدید اپل برای پرداخت آنلاین موجودی اپل کارت در ماه ژوئیه به دست آمد. در آن زمان، این یک توسعه قابل توجه بود، زیرا اپل کارت در هنگام عرضه هیچ دسترسی به وب یا دسترسی خارج از برنامه کیف پول نداشت.

درباره اپل کارت بیشتر بدانید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی اپل روش جدیدی را برای درخواست اپل کارت راه اندازی کرد که به مردم این امکان را می دهد که برای کارت اعتباری با پشتیبانی گلدمن ساکس درخواست دهند. از طریق وب. این افزونه قابل توجه دیگری به غیر از برنامه Apple Wallet در آیفون است.

همانطور که برای اولین بار توسط MacRumors، اپل هفته گذشته بی سر و صدا این پورتال وب جدید را برای برنامه های اپل کارت راه اندازی کرد. توسط این سایتمی‌توانید با استفاده از Apple ID خود برای اپل کارت درخواست دهید و ببینید آیا تأیید شده‌اید، بدون اینکه بر امتیاز اعتباری شما تأثیر بگذارد.

اگر تأیید شده باشید، از طریق Apple Pay به Apple Card جدید خود دسترسی فوری خواهید داشت و همچنین می توانید شماره Apple Card خود را در برنامه Wallet پیدا کنید. در صفحه وب اپلیکیشن اپل کارت، اپل چهار مزیت اصلی را برجسته می کند:

  • بازگشت نقدی نامحدود روزانه با هر خرید انجام شده.
  • بدون هزینه سالانه، بیش از حد یا تاخیر.
  • یک کارت تیتانیوم رایگان طراحی شده توسط اپل سفارش دهید.
  • اپل کارت هرگز اطلاعات شما را به کسی نمی فروشد.
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: