اپل به تامین کنندگان می گوید AirPods برای اولین بار در هند ساخته می شود

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این اقدام بخشی از تنوع تدریجی اپل برای دور شدن از چین است زیرا به دنبال کاهش خطر اختلالات زنجیره تامین ناشی از سیاست سختگیرانه این کشور در برابر کووید صفر و تنش با چین است.

چیزی که ممکن بود زمانی برای اپل یک سناریوی روز رستاخیز دور از ذهن به نظر برسد، اکنون به عنوان یک خطر بسیار واقعی تلقی می شود: حمله چین به تایوان. این کشور احتمالاً از واکنش نسبتا ضعیف غرب به تهاجم روسیه به اوکراین تشویق شده است، به ویژه اکنون که پوتین چهار منطقه از کشور را با چیزی بیش از یک اعتراض دیپلماتیک ضمیمه کرده است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

یک تحلیل اخیر نشان می دهد که کاهش اتکای اپل به چین تنها تا 10 درصد، هشت سال طول می کشد.

اما نیاز هرگز بیشتر از این نبوده است

این گزارش می گوید اپل از آنها خواسته است تا اوایل سال آینده برای تولید هند آماده باشند.

تولید AirPods بیشتر بین Foxconn و Luxshare تقسیم می‌شود و گزارشی که امروز منتشر شد می‌گوید اپل از این دو شرکت خواسته است تا برخی از کارهای مونتاژ خود را به هند منتقل کنند.

زمینه: چالش

برخی از هدفون‌های AirPods و Beats برای اولین بار در هند ساخته می‌شوند، زیرا اپل همچنان به تدریج اتکای خود به چین را برای تولید محصول کاهش می‌دهد.

در طی یک دوره 42 ساله، شبکه گسترده ای از تامین کنندگان چینی در شنژن و اطراف آن ایجاد شده است، به این معنی که تقریباً هر جزء که یک شرکت فناوری برای محصولات خود نیاز دارد به راحتی در منطقه در دسترس است، که به طور چشمگیری زنجیره تامین را ساده می کند.

اپل از تامین کنندگان می خواهد که برای اولین بار بخشی از تولید هدفون های AirPods و Beats را به هند منتقل کنند تا این کشور آسیای جنوبی در تلاش برای ارتقاء زنجیره تامین جهانی باشد.

عکس: سوفیا استارک/Unsplash

نیکی آسیا گزارشی در مورد آخرین پاسخ اپل.

اپل قبلاً بخش قابل توجهی از تولید ایرپاد و بیت‌ها را از چین به ویتنام منتقل کرده بود و گزارش امروز می‌گوید که این کشور اخیراً اکثریت تولید بیتس را به خود اختصاص داده است. با این حال، گسترش تولید AirPods و Beats در هند اولین مورد خواهد بود.

یک نظرسنجی اخیر از شرکت‌های آمریکایی که در چین فعالیت‌های تولیدی دارند، 10 نگرانی مختلف را نشان داد، از تعطیلی کووید-19 تا ترس از سرقت مالکیت معنوی شرکت‌های چینی.

AirPods در هند ساخته خواهد شد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.



هند به عنوان دومین قطب تولیدی بزرگ اپل ظاهر شده است و انتظار می رود تا سال 2025 مسئولیت یک چهارم کامل تولید آیفون را بر عهده بگیرد.

این یک چالش است زیرا اپل در وهله اول چین را به عنوان پایگاه تولیدی خود انتخاب کرد. از سال 1980، دولت چین سخت کار کرده است تا این کشور به طور کلی، و به ویژه منطقه شنژن، به قطب تولید دنیای فناوری تبدیل شود. سیاست‌های آن شامل مقررات برنامه‌ریزی آسان‌تر و مشوق‌های مالیاتی سخاوتمندانه برای تولیدکنندگان، و همچنین اقدامات خاص برای به حداکثر رساندن جذابیت شرکت‌های خارجی با شرکت‌های چینی است.

کاهش اتکای اپل به چین به عنوان یک مرکز تولید یکی از بزرگترین چالش های این شرکت است، اما به یکی از اولویت های اصلی آن نیز تبدیل شده است.

ما مدت‌هاست در مورد خطرات بزرگ اتکای اپل به چین صحبت کرده‌ایم – و این خطرات هرگز بزرگ‌تر از الان نبوده‌اند.