علیرغم کاهش اخیر و ضعیف شدن تقاضا، حجم کل رایانه های شخصی هنوز با شروع همه گیری قابل مقایسه است، زمانی که حجم در سه ماهه دوم 2020 به 74.3 میلیون رسید و بازار هنوز بسیار بالاتر از سطح صنعت است. قبل از همه گیری، به عنوان جلدهای سه ماهه دوم 2018 و 2019. به ترتیب 62.1 میلیون و 65.1 میلیون واحد بود.
دوم، ترکیبی از عمر باتری 18 ساعته ادعا شده (که احتمالاً معادل عمر واقعی باتری تمام روز در زندگی واقعی است) و نوع عملکردی که قبلاً در لپتاپهای ورودی اپل دیده نشده بود.
با M2، بارهای کاری فشرده مانند ویرایش خطوط زمانی پیچیده در Final Cut Pro تقریباً 40٪ سریعتر از نسل قبلی است و برای مشتریانی که سطح سیلیکون اپل را ارتقا نداده اند تا 15 برابر سریعتر است.
جیتش اوبرانی، مدیر تحقیقات ردیابهای دستگاه تلفن همراه IDC، گفت: ترس از رکود همچنان افزایش مییابد و تقاضا را در تمام بخشها تضعیف میکند. تقاضای مصرفکنندگان برای رایانههای شخصی در کوتاهمدت ضعیف شده است و احتمالاً در بلندمدت از بین میرود، زیرا مصرفکنندگان در مورد هزینههای خود محتاطتر شدهاند و دوباره به محاسبات روی انواع دستگاههایی مانند تلفن و تبلت عادت میکنند. در همین حال، تقاضای کسبوکارها کاهش یافته است. قویتر بوده است، اگرچه با تأخیر کسبوکارها در خرید نیز کاهش یافته است.
مک بوک ایر که به طور کامل در اطراف M2 طراحی شده است، دارای طراحی جدیدی است که از هر زاویه به طرز قابل توجهی نازک است. با یک بدنه تمام آلومینیومی بادوام که احساس میکند فوقالعاده قوی است و برای ماندگاری ساخته شده است، فقط 11.3 میلیمتر ضخامت دارد، وزن آن فقط 2.7 پوند است و کاهش خیرهکننده 20 درصدی در حجم را نسبت به نسل قبلی ارائه میدهد. و با بهره وری انرژی M2، تمام قابلیت های مک بوک ایر در یک طراحی بی صدا و بدون فن جمع شده است. علاوه بر نقره ای و خاکستری فضایی، مک بوک ایر اکنون در دو رنگ جدید خیره کننده در دسترس است: نیمه شب و نور ستاره.
اپل دستگاه جدید را در اوایل ژوئن معرفی کرد و تقریباً یک ماه کامل از این سه ماهه باقی مانده بود، اما تا 8 ژوئیه، سه ماهه بعد، به فروش نرسید.
بر اساس داده های اطلاعاتی جدید بازار، اپل در سه ماهه دوم سال از جایگاه چهارم به پنجم در بازار جهانی رایانه های شخصی سقوط کرد.
بر اساس نتایج اولیه شرکت بینالمللی داده (IDC) در سه ماهه دوم سال 2022 (سه ماهه دوم) محمولههای رایانههای شخصی سنتی 15.3 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت و به 71.3 میلیون دستگاه رسید. این دومین سه ماهه متوالی کاهش محموله ها پس از دو سال رشد است. این کاهش بدتر از حد انتظار بود زیرا عرضه و لجستیک به دلیل قرنطینه در چین و ادامه باد مخالف اقتصاد کلان بدتر شد.
مشکل کلی، به گفته این شرکت، ترکیبی از عرضه و تقاضا بود.
قیمتهای پریمیوم اپل ممکن است یکی از دلایلی باشد که این شرکت در زمانی که مصرفکنندگان مراقب پول خود هستند، بیشتر ضربه میخورد، اما همچنین به نظر میرسد که تقاضای سه ماهه دوم توسط مشتریانی که منتظر M2 MacBook Air هستند، سرکوب شود. فروش. .
شرکت کوپرتینویی مطمئناً دلایل زیادی برای انتظار به مردم ارائه کرده است. اول، یک طرح کاملا جدید، با حاشیه های نازک تر و دو رنگ جدید.
[ad_2]
Source link
بخش appl 9to5mac فارسیFTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.