اپل به خاطر سنسور ضربان قلب اپل واچ هدف شکایت ضدتراست قرار گرفت

اپل با مخالفت خود گفت که قانون فدرال ضدانحصار شرمن را نقض نمی کند.

آخرین ادعای AliveCor به ماه مه سال گذشته بازمی گردد، زمانی که یک شکایت ضد تراست در دادگاه فدرال ارائه کرد. این شکایت ادعا می کند که اپل از قدرت خود سوء استفاده کرده است که “به رقابت آسیب رسانده، انتخاب مصرف کننده را کاهش داده و به طور بالقوه به سلامت عمومی آسیب می رساند.”

AliveCor چندین سال است که ادعاهای نقض حق اختراع را علیه اپل ارائه کرده است. همه چیز از زمانی شروع شد که شرکت کوپرتینویی در سال 2018 قابلیت های ECG را در اپل واچ معرفی کرد. از سری 4، هر سری جدید به جز SE این قابلیت ها را حفظ کرده است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

به گفته جفری وایت قاضی منطقه ای ایالات متحده، AliveCor می تواند ثابت کند که اپل قانون ضد تراست فدرال را نقض کرده است. AliveCor Inc. برنامه SmartRhythm را اجرا می کند که به کاربران در مورد ضربان قلب نامنظم هشدار می دهد. همچنین KardiaBand را که نوار قلب را ضبط می کند، می فروشد.

وایت ادعا می‌کند: «AliveCor ادعا می‌کند که اپل تغییراتی در الگوریتم ضربان قلب ایجاد کرده است که عملاً اطلاع‌رسانی به کاربر هنگام گرفتن نوار قلب را برای اشخاص ثالث غیرممکن می‌سازد». “ادعاهای شاکی به طور قابل قبولی ثابت می کند که رفتار اپل ضد رقابتی بوده است.”

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

گزارش شده توسط رویترز، اپل بار دیگر با شکایت ضد تراست AliveCor روبرو شده است. شرکت دره سیلیکون می گوید که بازار ایالات متحده را در انحصار برنامه های نظارت بر ضربان قلب در اختیار دارد. این شرکت می گوید اپل “کنترل کامل” بر بازار این برنامه های بهداشتی دارد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


با این حال، ادعای جداگانه AliveCor مبنی بر اینکه اپل یک انحصار غیرقانونی بر فناوری پوشیدنی مجهز به ECG دارد، رد شد.