اپل به درخواست امنیتی مشکوک روسیه برای آیفون پاسخ داد و قول داد که هرگز iOS را در پشتی قرار ندهد

همچنین جای تعجب نیست که اپل هرگونه درخواستی برای به خطر انداختن امنیت آیفون را رد کرده و به طور غیرمستقیم ادعای FSB را رد کرده است.

یکی از سخنگویان اپل گفت: «ما هرگز با دولتی برای وارد کردن درب پشتی در محصول اپل کار نکرده‌ایم و هرگز هم نخواهیم کرد.» 9to5Mac.

اپل در سال 2016 به طور علنی اعلام کرد که با درخواست های دولت مبنی بر گنجاندن درب پشتی در iOS مخالف است:

منطق ساده است: اگر اپل کلیدی را ایجاد کند که فقط افراد خوب بتوانند از آن استفاده کنند، آن کلید امنیت هر مشتری را باطل می کند. هیچ راهی برای دانستن اینکه آیا چنین کلیدی به دست اشتباه افتاده است وجود ندارد.

ما خوش شانس هستیم که او بارها و بارها برای ایمنی مشتری جنگید. اگر کسی هنوز در مورد ادعاهای FSB نگران است، فقط به آخرین نسخه iOS به روز رسانی کنید. شرکت امنیت سایبری روسیه کسپرسکی گزارش خود را در مورد سوء استفاده امنیتی ادعایی آیفون منتشر کرد، اما این ادعا اشاره می کند که iOS 15.7 آخرین نسخه نرم افزار شناخته شده است که تحت تأثیر قرار گرفته است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اوایل امروز، سرویس امنیت فدرال، NSA را به هک کردن آیفون های شهروندان و دیپلمات های خارجی در روسیه به عنوان بخشی از عملیات جاسوسی متهم کرد. اپل اکنون به طور غیرمستقیم به ادعای روسیه مبنی بر اینکه عملیات ادعایی شامل همکاری نزدیک بین این شرکت و NSA است، پاسخ داده است. 9to5Mac بیانیه زیر را دارد.

جای تعجب نیست که اتهام FSB بدون هیچ مدرکی مبنی بر اینکه اپل واقعاً در آن دخالت داشته است مطرح شد. همانطور که امروز صبح اشاره کردیم، این بخش از ادعا به سادگی از آزمون تشخیص عبور نمی کند.

علیرغم مخالفت شدید دولت، اپل علناً مخالفت خود را با به خطر انداختن امنیت مشتری برای برآورده کردن خواسته‌ها برای ایجاد یک درب پشتی در نرم‌افزار آیفون ابراز کرده است.

اگر دولت بتواند از قانون All Writs استفاده کند تا باز کردن قفل آیفون شما را آسان‌تر کند، این قدرت را دارد که به دستگاه هر کسی دسترسی داشته باشد تا داده‌های آنها را بگیرد. دولت می‌تواند این نقض حریم خصوصی را گسترش دهد و اپل را ملزم کند تا نرم‌افزار نظارتی برای رهگیری پیام‌های شما، دسترسی به سوابق سلامت یا داده‌های مالی، ردیابی موقعیت مکانی شما، یا حتی دسترسی به میکروفون یا دوربین تلفن شما، بدون اطلاع شما بسازد.