اپل به دلیل عدم پرداخت هفتگی حقوق کارکنان نیویورک شکایت کرد

طبق دادخواست دسته جمعی، حداقل 25 درصد از وظایف راموس در فروشگاه اپل شامل کار دستی بود. این شامل «کار کردن در سطح فروش، جعبه‌گشایی محصولات، تسویه صندوق‌ها و کمک به مشتریان» است. ناتوانی اپل در پرداخت به موقع حقوق ها نیز باعث شد راموس «ارزش زمانی آن پول» را از دست بدهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل صورت های الف فعالیت کلاسی به دلیل عدم پرداخت هر هفته به کارمندان ایالت نیویورک. یک کارمند سابق اپل استور، ریون راموس، که در محل خیابان پنجم کار می کرد، از طرف او و از طرف کارمندان فعلی نیویورک شکایت می کند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

در ایالت نیویورک، شرکت ها طبق قانون موظفند به کارگران دستی به صورت هفتگی دستمزد بدهند. این برای کارکنانی که “به عنوان بخشی از شغل خود کار یدی انجام داده یا انجام داده اند” به حساب می آید. با این حال، یک شرکت ممکن است از کمیساریای وزارت کار نیویورک مجوز دریافت کند تا دو بار در ماه به کارگران خود حقوق بدهد.

این سند نشان می دهد که اپل مجوز پرداخت هر دو هفته یکبار را ندارد. این شرکت مستقر در کوپرتینو چندین فروشگاه در نیویورک دارد و بیش از هزاران کارمند در این ایالت استخدام می کند. راموس، ساکن پورت چستر، نیویورک، از اکتبر 2010 تا ژانویه 2018 برای اپل کار می کرد و در تمام مدت به صورت نیمه ماهانه حقوق دریافت می کرد.

این دعوای دسته جمعی شامل حداقل 100 کارمند است و ادعا می کند که کل مطالبات هر یک از اعضا “بیش از 5 میلیون دلار” است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

شرکت کنندگان درگیر به دنبال دریافت “مبلغ دستمزد نابهنگام خود به عنوان خسارت نقدی” از اپل هستند. او همچنین به دنبال «هزینه‌ها و هزینه‌های معقول وکلا و همچنین سود قبل و بعد از صدور حکم» است.