اپل به سرنگونی اتحادیه توسط کارگران بازرگانی آتلانتا متهم شد

این مجوز اجبار یک ناهنجاری در قانون کار است که با حمایت قانون از انتخاب آزادانه کارکنان ناسازگار است. این بر اساس یک سوء تفاهم اساسی از حق صحبت کارفرمایان است.

این شرکت هنوز بیانیه مستقیمی در مورد اتحادیه سازی نداده است. با این حال، او دارد وکلای ضد اتحادیه از لیتلر مندلسون استخدام کرد برای کمک به. همچنین شروع به ارسال اعلان‌هایی در فروشگاه‌های خرده‌فروشی کرد که مزایای اپل و همچنین تعهدات آن به تنوع و گنجاندن را برجسته می‌کرد.

طبق NLRB غیرقانونی است

ثابت شده است که این سیاست با شیوه های مدیریت اپل در فروشگاه های خرده فروشی آن مرتبط است. کارمندان روز خود را با یک جلسه “دانلود روزانه” شروع می کنند تا از اخبار شرکت و فروشگاه مطلع شوند. کارمندان اپل استور تماس گرفتند لبهبا ذکر اینکه چگونه مدیریت به طور فزاینده ای موضوعاتی مانند فرهنگ، مزایا و پیام های ضد اتحادیه را در این جلسات ادغام کرده است.

درباره اتحاد فروشگاه های اپل بیشتر بدانید:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+


مطابق با لبه، جلسات با مخاطبان اسیر تاکتیکی است که در آن روسا از کارکنان درخواست می کنند با پیام های ضد اتحادیه در جلسات شرکت کنند. به طور کلی توسط هیئت ملی روابط کار (NLRB) تا دوره 24 ساعته قبل از انتخابات اتحادیه مجاز است.

با این حال، الف یادداشت اخیر از جنیفر آبروزو، مشاور عمومی NLRB راه دیگری قرار دهید آبروزو خاطرنشان کرد که این جلسات قانون ملی روابط کار را نقض می کند و NLRB اقدام تهاجمی علیه این تاکتیک انجام خواهد داد. توسط آبروزو:

در حالی که کارمندان می گویند که عاشق اپل هستند، دستمزدهای بالاتر، مزایای بهتر و پروتکل های بهداشتی فروشگاه بهبود یافته می خواهند. کامبرلند در حال حاضر یکی از سه فروشگاه اپل است که برای اتحادیه‌سازی تلاش می‌کنند در حالی که سایر فروشگاه‌ها در حال تشکیل اتحادیه هستند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی ماه گذشته، کارمندان در فروشگاه اپل در آتلانتا روند اتحادیه‌سازی را آغاز کردند. اکنون همین کارمندان غول فناوری را به فروپاشی اتحادیه ها متهم می کنند. کارگران ارتباطات آمریکا اپل را به نقض قوانین روابط کار ایالتی متهم می کنند. گفته می شود که این شرکت برای مقابله با کمپین کارگری در فروشگاه کامبرلند مال جلساتی را با مخاطبان اسیر برگزار کرده است.