اپل به شکایات کارکنان خرده‌فروشی با تغییر تعطیلات با حقوق و روزهای بیماری و بیشتر پاسخ می‌دهد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

مزایای جدید شامل، حسن نیت ارائه می شود بلومبرگ:

  • مرخصی استعلاجی دو برابر حقوق برای کارگران تمام وقت و پاره وقت. از این روزها می توان برای مرخصی سلامت روان و بردن اعضای خانواده نزد پزشک استفاده کرد. این تغییر به کارگران تمام وقت به جای شش روز، 12 روز بیماری با حقوق دریافت می کند.
  • کارگران روزهای مرخصی سالانه بیشتری دریافت خواهند کرد که به جای پنج سال از سه سال کار شروع می شود.
  • کارمندان پاره وقت اکنون برای اولین بار تا شش روز مرخصی با حقوق دریافت خواهند کرد. اولی دیگر: از مرخصی استحقاقی والدین بهره مند خواهند شد. این مزایا تا شش هفته را شامل می شود و امکان افزایش تدریجی زمان کار در چهار هفته اول را نیز شامل می شود.
  • کارگران پاره وقت همچنین به مراقبت های اضطراری با تخفیف برای کودکان یا اعضای سالخورده خانواده دسترسی خواهند داشت.
آخرین مجموعه تغییرات از 4 آوریل برای کارگران در ایالات متحده اعمال می شود. اپل این به روز رسانی ها را از طریق یک سخنگوی تایید کرد و گفت که آنها “چند ماه در حال توسعه” بوده اند. مشخص نیست چه زمانی یا این تغییرات شامل کارمندان خرده فروشی اپل در سایر کشورها می شود یا خیر.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


تغییرات هم همینطور پس از خروج برخی از کارکنان خرده فروشی اپل آمده است در اعتراض به شب کریسمس سال گذشته. در آن زمان، کارمندان اپل برای تغییرات انگشت شماری از جمله پرداخت خطرات، پوشش حق بیمه مراقبت های بهداشتی و موارد دیگر فشار می آوردند.

اپل در حال بهبود چشمگیر مزایایی است که به کارکنان خرده فروشی پاره وقت و تمام وقت در ایالات متحده ارائه می دهد. بر اساس گزارش جدید از بلومبرگ، اپل سیاست‌های مرخصی استعلاجی و مرخصی سخاوتمندانه‌تری را اعمال می‌کند، در حالی که برای اولین بار مرخصی والدین را برای افراد پاره‌وقت ارائه می‌کند.

به عنوان بلومبرگ گزارش اشاره می کند، این تغییرات در حالی رخ می دهد که اپل با بازار کار به طور فزاینده ای تنگ مواجه است. اپل، همراه با بسیاری از شرکت های دیگر، با کمبود نیروی کار و مشکلات حفظ کارمندان مواجه شده است. این این جنبش همچنین توزیع اپل را دنبال می کند یک پاداش نادر در سراسر شرکت به کارکنان خرده فروشی پاییز گذشته.