اپل به مشتریان Apple Card اجازه می دهد تا پرداخت ها را به دلیل COVID-19 به تعویق بیاندازند

مشتریان اپل کارت می توانند از طریق برنامه کمک به مشتری، پرداخت ماه مارس خود را بدون دریافت هزینه بهره صرف کنند. ایمیل توضیح می دهد:

داستان اصلی:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ما می دانیم که وضعیت COVID-19 چالش های منحصر به فردی برای همه ایجاد می کند و برخی از مشتریان ممکن است در پرداخت ماهانه خود با مشکل مواجه شوند.

ما درک می کنیم که وضعیت به سرعت در حال تحول COVID-19 چالش های منحصر به فردی را برای همه ایجاد می کند و برخی از مشتریان ممکن است در پرداخت ماهانه خود با مشکل مواجه شوند. اپل کارت متعهد است که به شما کمک کند زندگی مالی سالم تری داشته باشید.

اگر به کمک نیاز دارید لطفا برای اتصال به پشتیبانی Apple Card اینجا را کلیک کنید از طریق پیام‌ها و ثبت‌نام در برنامه کمک به مشتری ما، که به شما امکان می‌دهد از پرداخت ماه ژوئن خود بدون پرداخت هزینه بهره صرفنظر کنید.

در پاسخ به ادامه شیوع ویروس کرونا، اپل و گلدمن ساکس به مشتریان این امکان را می‌دهند که از پرداخت‌های Apple Card خود صرف نظر کنند، بدون اینکه هزینه‌ای برای آن در نظر گرفته شود. دارندگان کارت اپل باید ایمیلی مبنی بر اعلام این “برنامه پشتیبانی مشتری” دریافت کنند که تا اوت تمدید شده است.


[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

مجموعه زباله های پلاستیکی اقیانوس Incase


نحوه پیوستن به برنامه پشتیبانی مشتری را اینجا بیابید.

به نظر می رسد نکته کلیدی در اینجا این است که برای پیوستن به برنامه کمک به مشتری باید با پشتیبانی Apple Card تماس بگیرید. ظاهراً به این معنی است که اگر بدون تماس با پشتیبانی از پرداخت مارس خود صرف نظر کنید، همچنان طبق معمول بهره از شما دریافت خواهد شد.

به روز رسانی شماره 1 4/1: اپل و گلدمن ساکس اکنون به مشتریان اپل کارت اجازه می دهند تا پرداخت ماه آوریل خود را بدون جریمه به تعویق بیاندازند.

به روز رسانی شماره 2 5/1: اپل و گلدمن ساکس اکنون به مشتریان این امکان را می دهند که از پرداخت های ماه می خود نیز صرف نظر کنند.

به روز رسانی شماره 4 7/1: برنامه پشتیبانی مشتری Apple Card تا ماه جولای تمدید شده است و به شما امکان می دهد از پرداخت ماه جولای خود بدون جریمه صرف نظر کنید.

این اعلامیه اپل کارت به دنبال تصمیم اپل برای بستن تمام فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود در خارج از چین تا 27 مارس است که بلافاصله اعمال می‌شود. اپل همچنین اعلام کرد که 15 میلیون دلار به پاسخ جهانی COVID-19 کمک کرده است و همچنین کمک های مالی کارکنان را دو به یک برای حمایت از این تلاش تطبیق می دهد.

اپل همچنین WWDC را برای سال 2020 به یک فرمت فقط آنلاین منتقل کرد و یک کانون ویژه ویروس کرونا را در Apple News باز کرد.

بیشتر بخوانید:

به روز رسانی شماره 5 02/08: اپل و گلدمن ساکس برنامه پشتیبانی از مشتریان اپل کارت را تا ماه اوت تمدید کردند. این به شما امکان می دهد از پرداخت ماه اوت خود بدون بهره صرف نظر کنید. شایان ذکر است، این در حالی است که دولت ایالات متحده در تلاش برای اجرای بسته محرک دیگری در بحبوحه همه‌گیری کووید-19 است.

اگر قبلاً برای برنامه پشتیبانی مشتری ثبت نام کرده اید، باید دوباره ثبت نام کنید.


دارندگان اپل کارت باید به زودی این ایمیل را دریافت کنند، اما اگر قبلاً دریافت نکرده اید، می توانید نحوه تماس با پشتیبانی Apple Card و در اینجا برای برنامه پشتیبانی مشتری ثبت نام کنید.

اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً اینجا را کلیک کنید تا از طریق پیام‌ها به پشتیبانی Apple Card متصل شوید و در برنامه پشتیبانی مشتری ما ثبت‌نام کنید، که به شما امکان می‌دهد از پرداخت ماه مارس خود بدون پرداخت هزینه بهره صرفنظر کنید.

به روز رسانی شماره 3 6/1: اپل و گلدمن ساکس بار دیگر تمدید برنامه کمک به مشتری اپل کارت را اعلام کردند که به کاربران این امکان را می دهد تا از پرداخت های ژوئن خود بدون جریمه صرف نظر کنند.