اپل به 50 دانش آموز کمک می کند تا رویاهای موسیقی خود را دنبال کنند


اپل به 50 دانش آموز کمک کرد تا رویای حرفه ای خود را در صنعت موسیقی دنبال کنند و به آنها کمک کرد تا یک تک آهنگ را ضبط و تبلیغ کنند.

این ابتکار بخشی از طرح عدالت و عدالت نژادی اپل (REJI) است که از طریق دو کالج و دانشگاه تاریخی سیاه‌پوست (HBCUs) رهبری می‌شود.

ابتکار برابری و عدالت نژادی

REJI برای اولین بار در سال 2020 با تعهد مالی اولیه 100 میلیون دلار اعلام شد.

اپل به طور خاص بر آموزش، برابری اقتصادی و اصلاحات عدالت کیفری برای بهبود زندگی رنگین پوستان و به ویژه جوامع سیاه پوست تمرکز خواهد کرد.

این شرکت در سال‌های پس از آن، با اعلام مرکز Propel (در زیر) در سال 2021، بودجه بیشتری را ارائه کرده است.

اپل به دانش آموزان کمک می کند تا رویاهای موسیقی خود را دنبال کنند

اپل با دانشگاه‌هایی در نشویل و آتلانتا همکاری کرده است و به دانشجویان این فرصت را می‌دهد تا روی عناصر مختلف فرآیند، از نوشتن آهنگ گرفته تا خلق آثار هنری، کار کنند.

تابستان امسال، 50 شرکت‌کننده، از جمله لیزا مونتگومری، از 19 HBCU انتخاب شدند تا در یک تجربه 10 روزه همه جانبه در پردیس‌های دانشگاه ایالتی تنسی در نشویل و دانشگاه کلارک آتلانتا در آتلانتا شرکت کنند. در آنجا، آن‌ها از اساتید HBCU و متخصصان صنعت در نقش‌های خلاقانه و اجرایی راهنمایی دریافت کردند و دوشادوش با کارشناسان دفتر Apple Music در نشویل کار کردند.

این شتاب دهنده با مرکز PROPEL به عنوان بخشی از سرمایه گذاری 25 میلیون دلاری اپل در ابتکار عمل عدالت و برابری نژادی خود برای کمک به رفع موانع سیستمی در برابر فرصت ها و مبارزه با بی عدالتی هایی که جوامع رنگین پوست با آن مواجه هستند راه اندازی شد. برنامه های آن برای ارائه مسیرهای جدید برای دانشجویان HBCU به سمت مشاغل در صنایع بسیار رقابتی طراحی شده است.

مرکز PROPEL اولین مرکز نوآوری و یادگیری جهانی در نوع خود برای HBCU است. PROPEL برای حمایت از نسل بعدی رهبران متنوع، برنامه های آموزشی و آماده سازی شغلی را در طیف گسترده ای از رشته ها، از جمله هوش مصنوعی، فناوری کشاورزی، عدالت اجتماعی، سرگرمی، توسعه اپلیکیشن، واقعیت افزوده، طراحی و هنرهای خلاق ارائه می دهد. کارشناسان اپل به توسعه برنامه ها کمک می کنند و فرصت های مشاوره و کارآموزی مداوم را ارائه می دهند.

این تجربه شامل زمان پروژه عملی با کارشناسان Apple Music و Universal Music Group بود.

به عنوان بخشی از پروژه، به هر تیم یک ژانر اختصاص داده شد و وظیفه ضبط یک تک آهنگ، توسعه یک طرح بازاریابی، فیلمبرداری یک کمپین بصری در آیفون و ارائه مفهوم خود به هیئت داوران حرفه‌ای این صنعت بود.

مونتگومری در نقش خود طرح بازاریابی و جلد آهنگ گروهش را طراحی کرد. هنگامی که او از Apple Pencil و برنامه Procreate در iPad Pro خود استفاده کرد، از سرعت آن و تطبیق پذیری ابزارهای برنامه سپاسگزار بود.

امانوئل استریکلند، یکی دیگر از شرکت کنندگان و نوازنده، گفت که این برنامه به او کمک کرد تا بفهمد برای موفقیت در تجارت موسیقی چقدر پشت صحنه کار لازم است.

در طول شتاب‌دهنده، استریکلند، مونتگومری و هم‌تیمی‌هایشان با هنرمند، تهیه‌کننده، نوازنده و ترانه‌سرا Fresh Ayr – که آهنگ آهنگ آنها را فراهم کرد – و تیم مهندسی صدا در استودیو UMG East Iris برای تولید آهنگ خود در Logic Pro همکاری کردند. این سطح دسترسی و دید برای دانش آموزان تنها یکی از مزایای این برنامه است.

استریکلند می‌گوید: «احتمالاً بزرگترین لحظه برای من این است که بفهمم آنچه در سطح می‌بینید نیست، بلکه چیزی است که زیر آن است. «شتابدهنده روشنگر است، نشان می دهد که چگونه به تور بروید، یا در اینجا آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد است. ما متوجه می‌شویم که فقط چند نفر نیستند که می‌توانند اتفاقات را ببینند.

استریکلند اضافه کرد که این فقط در مورد آنچه دانش آموزان در خود برنامه یاد می گیرند نیست، بلکه به درهایی که باز می کند نیز مربوط می شود.

این به ما امکان می دهد در اتاق باشیم. این به ما امکان می دهد شنیده شویم. استریکلند می‌گوید: «این به ما این امکان را می‌دهد که واقعاً با افرادی که در صنعتی کار می‌کنند صحبت کنیم. با این برنامه، دوره های کارآموزی از آن بیرون می آید. آموزه هایی وجود خواهد داشت که از این به دست خواهد آمد. ارتباطات واقعی وجود خواهد داشت که مردم می توانند آنها را پرورش دهند، پرورش دهند و به طور بالقوه واقعاً چیزی را به وقوع بپیوندند.

عکس: اپل

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی