اپل بیش از هر زمان دیگری برای لابی گری فدرال هزینه می کند

بلومبرگ گزارش می دهد که فهرست لابیگران داخلی و خارجی اپل از سال 2015 تا کنون بیش از 65 درصد افزایش یافته است. اگرچه تعداد کل لابیگران استخدام شده توسط این شرکت کمتر از سایر شرکت های بزرگ فناوری است، اما تعداد آن از 43 به 65 افزایش یافته است.

با توجه بلومبرگاپل هرگز به اندازه اکنون برای لابی فدرال هزینه نکرده است:

گزارش کامل را اینجا بخوانید.

از آغاز سال 2021، اپل سه لابی شاپ جدید مرتبط با قانونگذاران کلیدی ضد انحصار ثبت کرده است. همچنین لابی‌ها را مستقیماً از سالن‌های کنگره بیرون می‌کشد و دستیار سابق سناتور امی کلوبوچار، دموکرات مینه‌سوتا، رهبری مبارزه با اپل و دیگر غول‌های فناوری را به همراه می‌آورد.

رئیس اپل، با هدف منحرف کردن توجه دولت با قدرت ستاره خود، اکنون به طور منظم با سناتورها تلفن می‌زند یا با آنها ملاقات می‌کند. او در ماه های اخیر حداقل دو بار به واشنگتن رفته است. در ماه ژوئن، زمانی که او در زیرزمین سنا با کت و شلوار و کراوات تیره دیده شد، با سناتور جان تستر، دموکرات مونتانا، و سناتورهای جمهوری خواه متعددی از جمله جان تون از داکوتای جنوبی، جونی ارنست از آیووا و جمهوری خواه ملاقات کرد. میسوری روی بلانت. سخنگوی تستر ملاقات با کوک را تایید کرد. تون، ارنست و بلانت به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

همه چیز در سال 2019 و پس از یک سال تحقیق در مورد اینکه آیا غول های فناوری در رفتار ضد رقابتی مقصر هستند یا خیر، شروع شد. اکنون کنگره قصد دارد قانون دو حزبی را تصویب کند که می‌تواند به قدرت انحصاری اپل در فروشگاه App و نحوه خرج کردن پول مشتریان برای برنامه‌ها با استفاده از iPhone، iPad و iPhone پایان دهد. Mac. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

انحصار فروشگاه App
امیلی برنبام از بلومبرگ حتی گزارش می دهد که اگرچه تیم کوک معمولاً از سیاست دور می ماند، اما اکنون تغییر کرده است:

امروز صبح زود، 9to5Mac گزارش داد که هزینه لابی های فناوری در سال جاری به 35 میلیون دلار رسید زیرا شرکت ها با اقدامات ضد انحصار مبارزه می کنند. اکنون، یک داستان نشان می دهد که اپل به تنهایی 4.6 میلیون دلار در نیمه اول سال 2021 خرج کرده است.

علاقه روزافزون اپل به لابی گری فدرال به شکل رای گیری ضد انحصار سنا ظاهر می شود که می تواند شرکت را مجبور کند به فروشگاه های برنامه های رقابتی اجازه دهد یا برنامه های iOS را از وب سایت های توسعه دهندگان بارگذاری کند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

این شرکت در نیمه اول سال جاری به رکورد 4.6 میلیون دلار دست یافت که نسبت به نیمه اول سال قبل 1.5 میلیون دلار افزایش داشت. اگرچه اپل روز چهارشنبه فاش کرد که هزینه های لابی سه ماهه دوم خود به 1.9 میلیون دلار کاهش یافته است، اما 2.7 میلیون دلار هزینه شده در سه ماهه اول حدود 85 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

نظر شما در مورد لابی فدرال اپل چیست؟ آنها را در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.