اپل بیش از 1.3 میلیارد دلار به صندوق مسکن مقرون به صرفه کالیفرنیا اختصاص داده است

در مرکز همه چیز مارکوس فردیناند، 39 ساله، هماهنگ کننده خدمات ساختمان قرار دارد. به گفته اپل، نقش او بسیار بیشتر از این است – او مشاور و دوست ساکنان استراحتگاه است و مطمئن می شود که از آنها مراقبت می شود و با محیط جدید خود سازگار می شوند. برای اکثریت قریب به اتفاق، دنیایی دور از خیابان هایی است که اخیرا آنها را خانه می نامند.

با مشارکت CalHFA، شرکت کوپرتینویی کمک های رهن و پیش پرداخت را به هزاران خریدار خانه با درآمد کم و متوسط ​​ارائه کرده است و یک برنامه سرمایه گذاری مسکن مقرون به صرفه را راه اندازی کرده است که برای حمایت از نزدیک به 2000 واحد جدید در سراسر ایالت بودجه آزاد می کند. آنها شامل 315 واحد در خیابان 34 در لس آنجلس، نزدیک به 340 واحد در باغ ردوود در برکلی، و بیش از 230 واحد برای خانواده‌ها در دهکده Cedar Chico، از جمله برای کسانی که در آتش سوزی سال 2018 آسیب دیده‌اند، هستند.

کریستینا راسپه، معاون اپل در بخش املاک و تسهیلات جهانی، گفت: “ما بسیار مفتخریم که خانواده ها و همسایگان را از طریق مشارکت ما با سازمان های مسکن مقرون به صرفه در سراسر کالیفرنیا به خانه های جدید نقل مکان می کنند.” اپل متعهد به یافتن راه‌حل‌های واقعی است که می‌تواند به پیشرفت جوامع ما کمک کند، و این پروژه‌های جدید نشان‌دهنده پیشرفت ملموس در راستای تحقق این وعده برای بسیاری از هموطنان کالیفرنیایی ما هستند.

*
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ابتکار عمل و تأثیر این پروژه بر زندگی مردم بخوانید.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

در این بیانیه مطبوعاتی، اپل یک مجتمع ساختمانی در پیتسبورگ، کالیفرنیا به نام میدان کهنه سربازان را برجسته می کند. میدان جانبازان ساختمانی 30 واحدی برای جانبازان و افرادی است که بیشترین نیاز مسکن را دارند. اسفند ماه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید:

سه سال پیش، اپل برنامه ای 2.5 میلیارد دلاری برای کمک به مقابله با بحران مسکن در کالیفرنیا را اعلام کرد. امروز، این شرکت به دنبال این است که چگونه این مشارکت به ایجاد آغاز جدیدی برای جوامع در سراسر ایالت کمک می کند.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، اپل اکنون بیش از 1.3 میلیارد دلار از این تعهد را در طیف گسترده ای از پروژه ها در ارتباط با اداره مالی مسکن کالیفرنیا (CalHFA)، Destination: Home و Housing Trust Silicon Valley به کار گرفته است.

شراکت هایی مانند این با اپل حیاتی است. جدا از آنها، برای افرادی که درآمد ثابت یا دسترسی به منابع خانوادگی ندارند چیز زیادی وجود ندارد – این دلخراش است. اما من بسیار خوشحالم که بخشی از آن هستم و به ساکنان خود کمک می کنم تا از نو شروع کنند.» فردیناند گفت.