اپل بیش از 60 درصد از بازار پریمیوم جهانی را در سه ماهه اول سال 2022 در اختیار دارد

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی در مطالعه نشان می دهد که اپل بالاترین سهم سه ماهه اول خود را در بخش پریمیوم از سه ماهه اول 2017 به دست آورده است. علاوه بر این، حتی با کاهش 8 درصدی حجم فروش در بازار جهانی گوشی های هوشمند پریمیوم نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در طول سه ماهه، همیشه عملکرد بهتری نسبت به بازار کلی گوشی های هوشمند داشت که 10 درصد کاهش یافت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در حالی که سامسونگ دومین رتبه برتر در بخش پریمیوم بود، سهم آن به دلیل تاخیر در عرضه سری گلکسی S22 در مقایسه با عرضه سری S21 در سال 2021 کاهش یافت. تحقیقات Counterpoint بیان می کند که ” Galaxy S22 Ultra با ترکیب بهترین‌های سری S و سری نوت، موفقیت‌آمیز بود.

apple-iphone-13-global-premium-market -9to5mac را به اشتراک بگذارید

پس از تحقیقات Counterpoint نشان داد که آیفون 13 همچنان به عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان در ماه آوریل تسلط دارد، این شرکت اکنون داده‌های جدیدی را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد اپل 62 درصد از بازار پریمیوم را در سه ماهه اول 2022 در اختیار گرفته است.

انتظار می‌رود تا سه ماه دیگر این شرکت آیفون 14 را معرفی کند که می‌توانید در اینجا اطلاعات بیشتری درباره آن بخوانید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با هشتمین سه ماهه متوالی که در آن بازار پریمیوم از رشد کلی بازار گوشی های هوشمند بهتر عمل کرده است، اپل همچنان پیشتاز آن است. این بار، Counterpoint Research نشان می‌دهد که 60 درصد از سهم را آیفون 13 تشکیل می‌دهد که از اکتبر 2021 هر ماه پرفروش‌ترین مدل در سراسر جهان بوده است.

نسل فعلی گوشی‌های هوشمند اپل، سری آیفون 13، برای اولین بار از زمان معرفی آیفون X، در کنار بهبود باتری و دوربین، بریدگی کوچک‌تری را به ارمغان آورد. اپل همچنین تا ابتدای سال رنگ جدیدی را برای مدل های معمولی و پرو ارائه کرد تا فروش را افزایش دهد.

همانطور که در نمودارهای بالا می بینید، اپل به لطف آیفون 13 از 57 درصد در سه ماهه اول 2021 به 62 درصد در سه ماهه اول 2022 رسید. از سوی دیگر، سامسونگ از 18 درصد در سال گذشته به 16 درصد در سال 2022 رسید. تنها در یک سال شاهد کاهش شدید از 9 درصد به 3 درصد بودیم.

رشد حجم در بخش فوق پریمیوم توسط اپل و سامسونگ انجام شد. آیفون 13 پرو مکس و آیفون 13 پرو با هم بیش از دو سوم حجم فروش را در بخش قیمتی فوق‌العاده به خود اختصاص دادند. این به دلیل رشد قوی حجم در ایالات متحده، چین و اروپای غربی بود. در چین، فروش در بخش قیمت بیش از 1000 دلار در سه ماهه اول سال 2022 176 درصد رشد داشته است. این بخش به تنهایی بیش از یک پنجم ارزش بازار گوشی های هوشمند در چین را در طول سه ماهه به خود اختصاص داد. اپل به عنوان برنده بزرگ از کاهش هواوی در بازار پریمیوم ظاهر شد. بازار گران‌قیمت چین هنوز پتانسیل دارد و به‌ویژه توسط کاربران پایگاه بزرگ نصب‌شده هوآوی، به‌روزرسانی‌ها را هدایت می‌کند.