اپل بی سر و صدا کیفیت صدای بریتانیای سیری را به روز می کند

به سختی می توان کلمات را با آنچه که تغییر کرده است بیان کرد، اما صدای جدید زن بریتانیایی تندتر با لهجه واضح تر و لحن هجای بهتر به نظر می رسد. صدای مرد نیز بهبودهای مشابهی دریافت کرد.

—بنجامین مایو (@bzamayo) 5 مارس 2019

به احتمال زیاد اپل از تکنیک های جدید یادگیری ماشینی در پشت صحنه برای بهبود سنتز صدا استفاده می کند. (خوانندگان استرالیایی همچنین می نویسند تا بگویند در هفته های اخیر متوجه تغییراتی در لهجه استرالیایی سیری شده اند، بنابراین این امکان وجود دارد که اپل تمام صداهای بین المللی را اصلاح کند).

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این سیری را هوشمندتر نمی کند، اما آن را لذت بخش تر می کند. فرقی نمی‌کند اهل بریتانیا یا هر جای دنیا باشید، می‌توانید از صدای زن و مرد بریتانیا در تنظیمات Siri استفاده کنید. صدای سیری که در آیفون شما انتخاب شده است، در صورت جفت شدن، به طور خودکار با اپل واچ شما همگام می شود. Siri Voice را برای HomePod در برنامه Home تغییر دهید.

بیدار شدن و فهمیدن، صبر کنید، سیری من متفاوت به نظر می رسد، همیشه سرگرم کننده است. https://t.co/12jN4ni8ne pic.twitter.com/dXVRUwRB8W

ببینید آیا می توانید تفاوت را در این ویدیو بشنوید:


ظاهراً، از طریق تغییر سمت سرور، اپل بی سر و صدا برخی از سینت سایزرهای بین المللی تبدیل متن به گفتار Siri را به روز می کند. ماه گذشته برخی از خوانندگان اظهار نظر کردند که صدای مرد بریتانیا به روز شده است و ما می توانیم تأیید کنیم که صدای زن بریتانیا نیز از این هفته به روز شده است. این تغییر در iPhone و iPad و همچنین HomePod قابل شنیدن است.

برخلاف زمانی که اپل صدای زنان آمریکایی را در iOS 11 ارتقا داد، به نظر نمی رسد استعداد خام صدای انسان تغییر کرده باشد. صداهای جدید بریتانیا مطمئناً شبیه همان “فرد” هستند، فقط یک نسخه کمتر رباتیک و با کیفیت بالاتر.



[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی