اپل تأیید می‌کند که Apple ID شما را به خاطر پرداخت از دست رفته Apple Card گروگان نمی‌گیرد

در اینجا بیانیه کامل اپل آمده است:

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

از هر گونه سردرگمی یا ناراحتی که ممکن است برای این مشتری ایجاد کرده باشیم پوزش می طلبیم. مشکل مورد بحث شامل محدودیتی در Apple ID مشتری بود که خریدهای App Store و iTunes و خدمات اشتراک، به استثنای iCloud را غیرفعال می کرد. اپل برای خرید یک مک بوک پرو جدید اعتبار فوری ارائه کرد و به عنوان بخشی از این قرارداد، مشتری موظف بود دستگاه فعلی خود را به ما بازگرداند. صرف نظر از روش پرداخت مورد استفاده، امکان انجام تراکنش در Apple ID مرتبط غیرفعال شد زیرا اپل نمی توانست وجوه جمع آوری کند. این ربطی به اپل کارت ندارد.

دیروز داستانی را در مورد تجربه داستین کرتیس با غیرفعال شدن اپل آیدی او به دلیل عدم موفقیت پرداخت در Apple Card پوشش دادیم. اپل امروز بیانیه ای را با 9to5Mac به اشتراک گذاشت که وضعیت را روشن می کند. این شرکت ادعا می‌کند که Apple Card و Apple ID به روشی که در پست وبلاگ ادعا شده به هم مرتبط نیستند و این شرکت خدمات Apple ID را به دلیل پرداخت‌های Apple Card از دست نداده غیرفعال نمی‌کند.

اگر مشکل ادامه پیدا کند، اپل تمام خدمات پولی آن Apple ID را تا زمان بازیابی پول غیرفعال می کند، زیرا حساب اساساً بدهکار است. یعنی چیزهایی مانند Apple Music، iTunes Store و App Store. (خدمات iCloud غیرفعال نیستند، بنابراین مشتریان همچنان می توانند به داده های شخصی خود مانند عکس ها دسترسی داشته باشند.)

این وضعیت به این دلیل به وجود آمد که فرآیند بازخرید حل نشده بود و اپل از رویه های استاندارد خود برای پول بدهی پیروی می کرد. این چیزی خاص اپل کارت نیست. هنگامی که یک حساب به عنوان ناسالم علامت گذاری می شود، استفاده از خدمات Apple ID محدود می شود. چیزهایی مانند خرید Apple Music یا App Store. iCloud کاملاً مجزا است و اصلاً غیرفعال نیست. می توانید بیانیه کامل اپل در این مورد را پس از استراحت بخوانید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

وقتی مشتری با استفاده از Instant Exchange خریدی انجام می دهد، مشتری تقریباً 14 روز فرصت دارد تا آن مورد را برای اپل ارسال کند. در بیشتر موارد، کالا دریافت می شود و فروش به پایان می رسد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در مورد کرتیس، روش پرداخت مورد استفاده اپل کارت او بود. با این حال، بیانیه اپل ادعا می کند که مراحل فوق به هیچ وجه به Apple Card مربوط نمی شود. زمانی که مشتریان فاکتورهای معوقه را به موقع پرداخت نمی کنند، صرفاً پیروی از سیاست های استاندارد فروشگاه خرده فروشی است. هیچ تغییری در روش وجود ندارد زیرا از Apple Card استفاده شده است، برای همه روش‌های پرداخت یکسان خواهد بود.

بدیهی است که کورتیس هنگام خرید Mac M1 فقط سعی می کرد لپ تاپ قدیمی خود را معامله کند. به دلایلی، روند بازخرید ناموفق و حل نشده بود. اما عواقب این موضوع مربوط به این نیست که او از کارت اپل برای پرداخت استفاده کرده است.

اما در صورت عدم دریافت کالا، اپل از طریق ایمیل و تلفن با مشتری تماس خواهد گرفت. اگر معامله هنوز تکمیل نشود، اپل ارزش معامله را به روش پرداخت ثبت شده مشتری، به حسابی که برای خرید محصول از فروشگاه اصلی استفاده شده است، کسر می کند. با این حال، اگر این بار ناموفق باشد، حساب به عنوان ناسالم علامت گذاری می شود. به طور مکرر از مشتریان خواسته می شود تا مشکل صورتحساب را حل کنند یا به جای آن یک روش پرداخت جایگزین ارائه دهند.