اپل تایید کرد که iOS 15.2.1 آسیب پذیری انکار سرویس HomeKit را رفع کرده است

با رفتن به اپلیکیشن Settings، انتخاب General و سپس انتخاب Software Update می توانید آیفون خود را به iOS 15.2.1 آپدیت کنید. شماره ساخت به روز رسانی امروز 19C63 و حجم بیش از 900 مگابایت است.

این باگ اولین بار توسط ترور اسپینیولاس، محقق امنیتی، که در یک پست وبلاگ توضیح داد که تغییر نام یک دستگاه HomeKit به چیزی حدود 500000 کاراکتر دلیل این مشکلات است. همانطور که ماه گذشته در پوشش خود توضیح دادیم، نتیجه به فعال بودن یا نبودن دستگاه های خانگی در مرکز کنترل بستگی دارد.

در یک به روز رسانی منتشر شد در وب سایت پشتیبانی اپل امروز، اپل می گوید که این آسیب پذیری را با انتشار iOS 15.2.1 و iPadOS 15.2.1 برطرف کرده است.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی اپل می‌گوید این باگ به این معنی است که استفاده از نام لوازم جانبی HomeKit مخرب ساخته شده می‌تواند منجر به انکار سرویس شود. اپل این مشکل را با پرداختن به یک “مسئله فرسودگی منابع” با اعتبارسنجی ورودی بهتر حل کرد.

طبق گفته اپل، این تنها راه حل امنیتی در iOS 15.2.1 و iPadOS 15.2.1 است. با این حال، چند رفع اشکال قابل توجه در به‌روزرسانی‌ها وجود دارد:

  • پیام‌ها ممکن است عکس‌های ارسال شده با استفاده از پیوند iCloud را بارگیری نکنند
  • برنامه های شخص ثالث CarPlay ممکن است به ورودی ها پاسخ ندهند
اپل به طور رسمی iOS 15.2.1 و iPadOS 15.2.1 را منتشر کرد و باگ های CarPlay و Messages را رفع کرد. همراه با رفع این باگ ها، این به روز رسانی همچنین شامل یک به روز رسانی امنیتی قابل توجه برای رفع آسیب پذیری HomeKit است که می تواند باعث خرابی مکرر آیفون یا آی پد شما شود.

این اشکال HomeKit به همه دلایلی که Spiniolas در پست وبلاگ خود بیان کرد مهم است. با این حال، شاید حتی نگران‌کننده‌تر این باشد که اپل از ماه آگوست از این مشکل مطلع بوده و هنوز یک اصلاح کامل را ارائه نکرده است. سیستم گزارش ایرادات اپل در طول سال‌ها مورد انتقاد قرار گرفته است و واضح است که همه ابهامات برطرف نشده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بیشتر بخوانید: