اپل تلاش‌ها برای راه‌اندازی ویژگی‌های جستجوی قدرتمندتر را به تاخیر می‌اندازد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل هنوز حداقل چهار سال تا راه اندازی یک جایگزین بالقوه برای جستجوی گوگل فاصله دارد، شخصی که با این تیم درگیر بود تخمین زد. این بدون شک نیاز به افزایش قابل توجه بودجه تیم دارد. اپل همچنین ممکن است بتواند با بینگ مایکروسافت معامله ای مشابه معامله ای که اپل با گوگل منعقد کرده است انجام دهد زیرا بینگ سهم نسبتا کمی از بازار جستجو دارد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

گزارشی جدید از اطلاعات امروز به تلاش‌های مداوم اپل برای توسعه «قابلیت‌های جستجو که می‌تواند با قابلیت‌های گوگل رقابت کند» می‌پردازد. به عنوان بخشی از این تلاش ها، در سال 2018 اپل یک استارتاپ هوش مصنوعی به نام Laserlike را خریداری کرد که توسط گروهی از مهندسان گوگل تأسیس شده بود. اما گزارش امروز حاکی از آن است که بنیانگذاران Laserlike به گوگل بازگشته اند…

زمانی که ونکاتاچری در اپل بود، به معاون یادگیری ماشین و هوش مصنوعی اپل، جان جیاناندریا، که همچنین یکی از مدیران سابق گوگل است، گزارش داد. Venkatachary همچنین اندازه تیم جستجوی اپل را با تمرکز بر استخدام تعدادی از کارمندان جستجوی گوگل گسترش داده است.

به گفته یک فرد آشنا، ونکاتاچری اکنون معاون مهندسی در گوگل زیر نظر جیمز مانیکا، معاون ارشد فناوری و جامعه است، که مجموعه‌ای از او شامل گروهی است که چگونه فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی بر مسائل اجتماعی تأثیر می‌گذارند. این شخص گفت، دیگر بنیانگذاران Laserlike Venkatachary، استیون بیکر و آناند شوکلا، نیز در تیم او هستند. نمی توان فهمید که کارمندان سابق اپل به طور خاص روی چه چیزی کار می کنند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی Srinivasan Venkatachary، یکی از بنیانگذاران Laserlike، نقش مدیر ارشد تیم تحقیقاتی اپل را بر عهده گرفت و به مدیریت حداقل 200 کارمند کمک کرد. این تیم مسئول توسعه ویژگی‌هایی مانند Spotlight و Siri Suggestions و همچنین پاسخ‌های خود دستیار صوتی Siri است.

Venkatachary اکنون به همراه سایر بنیانگذاران Laserlike به گوگل بازگشته است:

با این حال، همانطور که گزارش امروز نشان می دهد، اپل و گوگل هر دو رقیب و شریک در صنعت جستجو هستند. مهمتر از همه، گوگل حدود 18 تا 20 میلیارد دلار در سال به اپل پرداخت می کند تا موتور جستجوی پیش فرض در تمام دستگاه های اپل باقی بماند. با این حال، این معامله با تعداد فزاینده ای از بررسی های ضد تراست مواجه است.

در این میان، اپل بر توسعه توسعه‌دهنده فناوری توسط تیم سابق Venkachatary تمرکز خواهد کرد تا به تحقیقات Apple Music و App Store کمک کند. همچنین می‌تواند از این فناوری برای «تولید داده‌ها برای تیم‌های اپل در حال توسعه برنامه‌هایی که از پردازش زبان طبیعی استفاده می‌کنند، مانند مواردی که شامل ترجمه هستند، استفاده کند».

گزارش کامل در اطلاعات ارزش خواندن را دارد و می توانید اینجا پیدا کنید.

اینکه آیا اپل قصد دارد یک جایگزین اختصاصی برای جستجوی گوگل راه اندازی کند یا نه، هنوز مشخص نیست، اما گزارش امروز می گوید که این شرکت هنوز “حداقل چهار سال” تا امکان انجام این کار فاصله دارد: