اپل تهدیدهای روسیه را نادیده می گیرد: برنامه Smart Voting را بازیابی می کند

اپل تهدیدهای روسیه را نادیده گرفته و برنامه Smart Vote را که در ماه سپتامبر حذف کرده بود به اپ استور بازگرداند. این اپلیکیشن توسط رهبر زندانی اپوزیسیون و مبارز ضد فساد الکسی ناوالنی ساخته شد تا به رای استراتژیک علیه پوتین کمک کند.

اپلیکیشن‌ها امروزه به‌ویژه شکل ارتباطی حیاتی در روسیه هستند، زیرا دستگاه سانسور این کشور قادر به مسدود کردن یا تغییر محتوای برنامه‌های نصب شده بر روی تلفن‌های کاربران نیست.

این تهدیدها شخصاً توسط مأموران روسی مظنون به عضویت FSB (تصویر بالا)، جانشین KGB، صورت گرفت. واشنگتن پست در آن زمان شرح داده شد.

تهدید مشابهی علیه مدیران ارشد اپل در مسکو انجام شد و هر دو شرکت بلافاصله از این امر پیروی کردند. گوگل پس از انتخابات این اپلیکیشن را به پلی استور خود بازیابی کرد.

اپل تهدیدات روسیه را نادیده می گیرد. برنامه را بازیابی کنید

به گفته افراد آشنا، گوگل به سرعت این زن را به هتلی منتقل کرد که در آنجا با نامی فرضی ثبت نام کرده بود و می توانست با حضور سایر مهمانان و امنیت هتل از او محافظت کند. همان ماموران – که مقامات شرکت معتقد بودند از FSB روسیه، جانشین سرویس اطلاعاتی KGB هستند – سپس در اتاق او حاضر شدند تا به او بگویند که زمان هنوز در حال گذر است.

اپل پس از اینکه به دلیل موافقت با درخواست‌های سانسور غیرمنطقی دولت مورد انتقاد قرار گرفت، به روس‌ها اجازه دانلود اپلیکیشنی را که توسط حامیان آلکسی ناوالنی، منتقد زندانی کرملین اجرا می‌شود، از سر گرفت. […]

ماموران روسی در سپتامبر گذشته به خانه مدیر ارشد گوگل در مسکو سفر کردند تا اولتیماتوم وحشتناکی را برای او صادر کنند: اپلیکیشنی را که خشم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را در عرض 24 ساعت برانگیخته بود حذف کنید یا به زندان برده شوید.

دولت روسیه آنقدر از برنامه Smart Vote ترسیده بود که قانون جدیدی را تنها با هدف غیرقانونی ساختن آن ایجاد کرد. او سپس از اپل و گوگل باج خواهی کرد تا فوراً، حتی قبل از اجرایی شدن قانون، از این قانون پیروی کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


مدیران آمریکایی اپل احتمالا مدتی پیش کشور را ترک کردند، اما مشخص نیست که این شرکت چه اقداماتی برای محافظت از مدیران محلی انجام داده است. شرکت کوپرتینویی هیچ نظری نداشت.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

واشنگتن پست گزارش می دهد که اپل اکنون رأی گیری هوشمند را نیز به اپ استور بازگردانده است، علیرغم اینکه انجام این کار غیرقانونی است.

در سپتامبر سال گذشته، عوامل روسی تهدید کردند که هر دو کارمندان اپل و گوگل را به زندان خواهند انداخت، مگر اینکه این اپلیکیشن ظرف 24 ساعت حذف شود – از جمله تهدیدی وحشتناک علیه ارشدترین مدیر گوگل در مسکو…

زمینه

این خبر توسط لئونید ولکوف، رئیس ستاد ناوالنی به اشتراک گذاشته شد و به طور مستقل تأیید شد. همانطور که مقاله می گوید، این برنامه ها برای دسترسی شهروندان روسیه به منابع مستقل اطلاعات ضروری است، زیرا رسانه های دولتی به پخش فقط تبلیغات مورد تایید پوتین در مورد حمله به اوکراین ادامه می دهند.