اپل جلسات سراسری با کارگران خرده‌فروشی برگزار می‌کند تا درباره خطرات اتحادیه‌سازی بحث کند.

[ad_1]

اپل در حال مبارزه با فشار فزاینده در میان کارگران خرده‌فروشی برای عضویت در اتحادیه است، به طوری که فروشگاهی در تاوسون، مریلند، اولین فروشگاه اپل است که سال گذشته با موفقیت به اتحادیه تبدیل شد. بلومبرگ اکنون گزارش می‌دهد که اپل به تلاش‌های خود برای جلوگیری از اتحاد فروشگاه‌ها از جمله جلسات سراسری با کارکنان خرده‌فروشی برای «بحث در مورد خطرات اتحادیه‌سازی» ادامه می‌دهد.

جدیدترین ها در مورد تلاش های سازماندهی فروشگاه اپل

خبر از بلومبرگ مارک گورمن در آخرین نسخه برای روشن شدن خبرنامه بر اساس این گزارش، مدیران اپل استور طی هفته گذشته با استفاده از نکات گفتگو بر اساس «پیام آماده شده» تیم های اپل، جلساتی را با کارمندان برگزار کردند.

در این جلسات، اپل “خطرات اتحادیه” را برجسته کرد و به روز رسانی در مورد تلاش های چانه زنی در فروشگاه اپل در تاوسون، مریلند ارائه کرد. طبق گزارش امروز، اپل از مذاکرات در حال انجام در تاوسون به عنوان “قصه ای احتیاطی” یاد کرد.

مقامات به کارگران گفتند که اتحادیه ای که کارمندان تاوسون را نمایندگی می کند – انجمن بین المللی ماشینکاران و کارگران هوافضا یا IAM – 1.5 درصد حقوق را درخواست می کند. مقامات گفتند که مقدار پول می تواند به سرعت در طول زمان جمع شود و کارمندانی که از پرداخت ها پیروی نمی کنند می توانند طی یک ماه بر اساس پیشنهادات اتحادیه اخراج شوند.

مقامات همچنین گفتند که فروشگاه Towson به کارمندان تمام وقت که می‌خواهند تعطیلات آخر هفته را تعطیل کنند، اولویت بیشتری می‌دهد و کارمندان پاره وقت را در مضیقه قرار می‌دهد. به همین ترتیب، آن‌ها به فروشگاه‌ها هشدار دادند که کارمندان طولانی‌مدت فروشگاه تاوسون نسبت به کارمندان جدید در اولویت قرار خواهند گرفت.

تا کنون، دو فروشگاه اپل در ایالات متحده به اتحادیه رای داده اند، از جمله فروشگاه در تاوسون و دیگری در اوکلاهما سیتی. کارگران فروشگاه های اپل در آتلانتا و سنت لوئیس از طرح های خود برای تشکیل اتحادیه عقب نشینی کردند و برخی از کارمندان از مقامات اتحادیه انتقاد کردند و برخی دیگر “افزایش خصومت” اپل را برای این اقدام مقصر دانستند.

در جلسات این هفته، مدیران اپل به طور خاص از وضعیت سنت لوئیس به عنوان استدلالی علیه اتحادیه سازی استفاده کردند.

و آن‌ها گفتند اتحادیه‌ها می‌توانند بدون اجازه کارمندان تغییراتی را ایجاد کنند، که در همین راستا اظهارات سال گذشته Deirdre O’Brien، مدیر خرده‌فروشی اپل را منعکس کرد. مقامات همچنین به فروشگاه اپل در سنت لوئیس اشاره کردند، جایی که کارگران تلاش های سازماندهی خود را در سال گذشته کنار گذاشتند و از نمایندگان اتحادیه ها به دلیل گمراه کردن آنها انتقاد کردند.

علاوه بر این، مدیران فرآیند تشکیل اتحادیه را به گونه‌ای توضیح دادند که برخی از کارمندان آن را تلاشی برای ریختن آب سرد بر روی ایده می‌دانستند. مقامات توضیح دادند که اگر تنها بخش کوچکی از کارمندان در انتخابات اتحادیه شرکت کنند – و اکثریت آن گروه به پیوستن رای دهند – اتحادیه همچنان برای کل فروشگاه اعمال خواهد شد.

سرانجام، بلومبرگ اشاره می‌کند که اپل “سعی کرد سوزن را در پیام‌های خود ببندد” و به کارمندان یادآوری می‌کند که حق رای دادن در مورد تشکیل اتحادیه را دارند. اگرچه اپل این را نگفته است، اما پیام اصلی به ده ها هزار کارمند این شرکت واضح بود: اگر فروشگاه شما اتحادیه شود، ممکن است در مضیقه باشید. بلومبرگ توضیح.

در مورد مذاکرات در تاوسون، گزارش امروز نیز حاکی از آن است که «دو طرف نقطه مشترک زیادی پیدا نکرده اند». اتحادیه حدود بیست پیشنهاد و اپل تنها دو پیشنهاد ارائه کرد. تا کنون، این شرکت تنها با یکی از این پیشنهادها موافقت کرده است: “یک سیاست عدم تبعیض به روز شده که عبارتی را اضافه می کند که خود اتحادیه تبعیض را تحمل نخواهد کرد، نه فقط اپل”.

اپل پیشنهادات مربوط به مواردی مانند تغییر از دستمزد دو هفته ای به هفتگی، استفاده از داور شخص ثالث، تغییرات برنامه و موارد دیگر را رد کرده است.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی