اپل حفاظت از داده های پیشرفته را با رمزگذاری انتها به انتها برای داده های بیشتر iCloud راه اندازی می کند

همانطور که اپل توضیح می دهد:

وقتی پشتیبان‌گیری iCloud غیرفعال است، پیام‌ها در iCloud رمزگذاری می‌شوند. وقتی پشتیبان‌گیری iCloud روشن است، پشتیبان‌گیری شما شامل یک کپی از پیام‌ها در کلید رمزگذاری iCloud می‌شود تا به بازیابی اطلاعات شما کمک کند. اگر پشتیبان‌گیری iCloud را خاموش کنید، کلید جدیدی برای محافظت از پیام‌های آینده در iCloud روی دستگاه شما ایجاد می‌شود. این کلید بین دستگاه های شما رمزگذاری شده است و توسط اپل ذخیره نمی شود.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

ایوان کرستیچ، رئیس مهندسی امنیت و معماری اپل، توضیح داد که این بالاترین سطح امنیت داده های ابری اپل است.

با استفاده از این برنامه افزودنی، تنها سه دسته اصلی از داده‌های iCloud وجود دارد که توسط رمزگذاری سرتاسر پوشش داده نمی‌شوند: iCloud Mail، Contacts و Calendar. اپل این را می‌گوید زیرا این سرویس‌ها باید بر پروتکل‌هایی متکی باشند که «با پیام‌رسانی، مخاطبین و سیستم‌های تقویم جهانی تعامل دارند».

اپل می گوید: “iCloud داده های شما را رمزگذاری می کند تا آنها را ایمن نگه دارد.” «محافظت پیشرفته از داده‌ها از رمزگذاری سرتاسر استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که انواع داده‌های iCloud فهرست‌شده در اینجا فقط در دستگاه‌های مورد اعتماد شما قابل رمزگشایی هستند و از اطلاعات شما حتی در صورت نقض داده‌های ابری محافظت می‌کند».

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل امروز از گسترش چشمگیر رمزگذاری end-to-end برای سرویس های ابری مختلف خود خبر داد. این طرح که «حفاظت پیشرفته داده» نامیده می‌شود، رمزگذاری سرتاسری را به تعدادی از خدمات اضافی iCloud، از جمله پشتیبان‌گیری از دستگاه iCloud، پشتیبان‌گیری از پیام‌ها، عکس‌ها و موارد دیگر گسترش می‌دهد.

جزئیات فنی بیشتر در راهنمای امنیتی پلتفرم اپل موجود است. همچنین یک سند پشتیبانی جدید با جزئیات بیشتر و یک نمای کلی از رمزگذاری انتها به انتها برای هر سرویس وجود دارد.

اما با فعال شدن ویژگی جدید محافظت از داده های پیشرفته، پیام ها در iCloud “همیشه رمزگذاری شده اند.” بنابراین وقتی iCloud Backup فعال است، “همه چیز در آن رمزگذاری شده است، از جمله پیام‌ها در کلید رمزگذاری iCloud.”

“محافظت پیشرفته از داده ها بالاترین سطح امنیت داده های ابری اپل است که به کاربران این امکان را می دهد تا از اکثریت قریب به اتفاق حساس ترین داده های iCloud خود با رمزگذاری سرتاسر محافظت کنند تا رمزگشایی آن ها فقط در دستگاه های مورد اعتماد خود امکان پذیر نباشد.”

این نشانگر ارتقای عظیمی در خدمات ابری اپل از نظر رمزگذاری است. به طور خاص، عدم رمزگذاری سرتاسر پیام‌های ابری و پشتیبان‌گیری از دستگاه یکی از شایع‌ترین شکایات در میان کاربران بوده است. اگرچه iMessage به‌عنوان یک سرویس از ابتدا رمزگذاری شده بود، اما نقص زنجیره این بود که پشتیبان‌گیری iCloud و پشتیبان‌گیری پیام‌ها رمزگذاری سرتاسر نبودند.

در هنگام راه‌اندازی، «حفاظت پیشرفته داده» فقط به صورت انتخابی فعال خواهد بود، به این معنی که برای فعال کردن این ویژگی باید به برنامه تنظیمات بروید و به منوی iCloud دسترسی داشته باشید. در حالی که ایده این است که این ویژگی به احتمال زیاد در نهایت گسترش می یابد تا برای همه فعال شود، هنوز در مراحل اولیه پیاده سازی است.

این بدان معناست که اگر دسترسی به دستگاه‌های خود را از دست بدهید، فقط با استفاده از کلید بازیابی یا مخاطب بازیابی می‌توانید دوباره دسترسی پیدا کنید. به همین دلیل، در صورت فعال کردن ویژگی Advanced Data Protection، قبل از فعال شدن این ویژگی، از طریق فرآیند تنظیم حداقل یک مخاطب بازیابی یا کلید بازیابی راهنمایی خواهید شد.

اگر Protection Advanced Data Protection را فعال کنید، به این معنی است که هیچ کس، از جمله اپل، کلیدهای رمزگشایی این داده ها را در دست نخواهد داشت. تنها راه دسترسی به داده ها از طریق یکی از دستگاه های Apple مورد اعتماد شما مانند iPhone، iPad یا Mac شماست.

iCloud قبلاً رمزگذاری سرتاسری را برای 14 دسته مختلف داده، از جمله مواردی مانند iCloud Keychain و داده های سلامت ارائه کرده است. با این حال، گسترش امروزی، تعداد دسته‌های داده‌ای را که با رمزگذاری سرتاسر محافظت می‌شوند به 23 می‌رساند. خدمات و انواع داده های جدید iCloud که اکنون با رمزگذاری سرتاسر محافظت می شوند عبارتند از:

  • پشتیبان گیری از دستگاه
  • پشتیبان گیری از پیام
  • iCloud Drive
  • ملاحظات
  • تصاویر
  • یادآوری ها
  • نشانک های سافاری
  • میانبرهای سیری
  • یادداشت های صوتی
  • پاس کیف پول
Advanced Data Protection امروز در آخرین نسخه بتای iOS 16.2 راه اندازی شد. تا پایان سال جاری برای همه در ایالات متحده در دسترس خواهد بود و برای اوایل سال 2023 برنامه ریزی شده است تا به سایر نقاط جهان گسترش یابد.

گرفتن 9to5Mac

iMessage در محل کار

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.