اپل خدمات خود را با “پیشنهادهای انحصاری” برای کاربران اپل کارت تبلیغ می کند



[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

اپل در حال حاضر پیشنهادات انحصاری را به کاربران اپل کارت ارائه می دهد، اما معمولا این پیشنهادات از فروشگاه ها یا خدمات دیگر ارائه می شود. اکنون به نظر می رسد که این شرکت رویکرد تهاجمی تری را برای تبلیغ +Apple News و احتمالاً سایر خدمات آن در پیش گرفته است. با Apple News+، کاربران می توانند مقالات روزنامه و مجلات را در برنامه Apple News با محتوای انتخاب شده و تجربه ای بدون آگهی بخوانند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


—مارک گورمن (@markgurman) 5 آگوست 2021

اپل امروز شروع به تبلیغ خدمات آنلاین خود از طریق “پیشنهادات انحصاری” به کاربران اپل کارت در ایالات متحده کرد. کاربران متوجه بخش جدیدی در برنامه کیف پول شدند که پیشنهادات ویژه مربوط به خدمات خود اپل را برای دارندگان کارت اعتباری اپل ارائه می دهد.

از پیشنهادات منحصر به فرد این ماه استفاده کنید

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در اوایل سال جاری، اپل ویژگی های جدیدی را برای اپل کارت اعلام کرد، از جمله گزینه جدیدی برای اشتراک گذاری کارت اعتباری با اعضای خانواده و همچنین ترکیب محدودیت های اعتباری از سایر حساب ها.

همچنین بخوانید:

اولین پیشنهاد در حال حاضر برای دارندگان Apple Card در دسترس است و دسترسی رایگان به Apple News+ را به مدت سه ماه و همچنین قهوه نامحدود در Panera می دهد. بسیاری از کاربران یک پیوند مرحله‌بندی شکسته را می‌بینند، اما URL صحیح است اینجا.

مطابق با کاربران در توییتراین پیشنهاد برای دستگاه های دارای iOS 14 و iOS 15 منتشر می شود.

به نظر می‌رسد اپل در حال برنامه‌ریزی نوعی ویژگی «تعاملات» برای اپل کارت است. من به تازگی یک پیشنهاد رایگان News+ (با حمایت Panera Bread) را در برنامه Wallet خود در iOS 15 در دو دستگاه دیدم. لینک ثبت نام خراب است و پیام از بین رفته است: