اپل خدمات پارک ملی ایالات متحده را با کمک های مالی Apple Pay، محتوای سرپرستی شده و موارد دیگر جشن می گیرد

اپل راه های جدیدی را برای حمایت از بنیاد پارک ملی ایالات متحده در سال جاری اعلام کرد. از 8 آگوست، این شرکت به ازای هر خرید Apple Pay در Apple.com، اپلیکیشن Apple Store و فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل، 10 دلار اهدا می‌کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

علاوه بر کمک های مالی، اپل همچنین محتوای نظارتی را در پادکست های اپل، نقشه های اپل و پادکست های اپل برای جشن گرفتن پارک های ملی آمریکا ارائه می دهد. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، یک چالش فعالیت Apple Watch نیز در تاریخ 27 آگوست برگزار می شود.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل به ازای هر خرید Apple Pay در فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود، از طریق Apple.com و از طریق برنامه Apple Store در خدمات پارک ملی ایالات متحده، 10 دلار اهدا خواهد کرد. سقف کمک های مالی 1,000,000 دلار خواهد بود.

اپل این خبر را در یک بیانیه مطبوعاتی صبح دوشنبه اعلام کرد. مدیر عامل شرکت تیم کوک توضیح داد که اپل “مفتخر است که با سازمان ها و جوامعی که به خدمات پارک ملی ایالات متحده اختصاص دارد شریک است.”

ویل شفروت، رئیس و مدیر عامل بنیاد پارک ملی گفت: پارک های ملی آمریکا هدیه ای است که ما به اشتراک می گذاریم. مشارکت و تعهد سخاوتمندانه اپل به این اطمینان کمک می‌کند که همه خود را در پارک‌های ملی ببینند و در این مکان‌هایی که متعلق به همه ما هستند، احساس خوش‌آمدگویی کنند.

تیم کوک، مدیرعامل اپل گفت: «هرگاه از پارک‌های ملی خود بازدید می‌کنم – همانطور که اخیراً در یوسمیتی و یخچال‌های طبیعی انجام دادم – احساس هیبت، آرامش و احترام آرامی دارم که فقط طبیعت می‌تواند الهام‌بخش آن باشد. ما مفتخریم که با سازمان ها و جوامعی که از پارک های ما مراقبت می کنند، تاریخ آنها را به ما می آموزند و آن را با جهان به اشتراک می گذارند، شریک هستیم. این گنجینه ها، امروز و برای همه نسل های آینده، شایسته حفاظت هستند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.