اپل در حال مذاکره برای خرید خواستگاران احتمالی از EA، Disney و Amazon – 9to5Mac

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل در مورد معامله احتمالی با الکترونیک آرتز اظهار نظری نکرده است.

گرفتن 9to5Mac

به سختی می توانم تصور کنم که توافق بین EA و اپل چگونه خواهد بود. پوک اشاره می کند که کاندیدای ایده آل EA برای ادغام، دیزنی بود، زیرا در ماه مارس در جستجوی یک “رابطه معنادار تر” بود. با این حال، شرکت سرگرمی آن مکالمات را دنبال نکرده است، احتمالاً به این دلیل که بر ایجاد پایگاه مشترک دیزنی + خود متمرکز شده است. علاوه بر این، یک ادغام بالقوه ESPN ممکن است به دلیل مالکیت شبکه ورزشی دیزنی رخ دهد.

ناشر بازی های ویدیویی Electronic Arts (EA) فعالانه به دنبال خریدار احتمالی یا ادغام است. اپل در حال مذاکره با این شرکت برای خرید EA بود پوک. دیزنی و آمازون نیز درباره خرید این شرکت بازی های ویدیویی صحبت کرده اند.

شرکت مستقر در شهر Redwood موفق به انتشار آثاری مانند Apex Legends، Madden، و سیمز حق امتیاز. ایده تصاحب یا ادغام پس از آن مطرح شد مایکروسافت اکتیویژن بلیزارد را خرید 68 میلیارد دلار در اوایل امسال. کمی بعد، سونی بانجی را خریداستودیو پشت سرنوشت به مبلغ 3.6 میلیارد دلار با توجه پوکEA در حالت ایده آل مایل به ادغام است تا اندرو ویلسون بتواند مدیر عامل شرکت ادغام شده باقی بماند.

ریشه EA در واقع به اپل برمی گردد. در سال 1982، تریپ هاوکینز، در آن زمان مدیر ارشد استراتژی و بازاریابی اپل، شرکت را ترک کرد و EA را راه اندازی کرد. با این حال، خرید اولین سرمایه گذاری اپل در زمینه بازی نخواهد بود. شرکت کوپرتینویی از سرویس بازی Apple Arcade خود در سال 2019 رونمایی کرد. از طریق Apple Arcade، کاربران می توانند بازی های بدون آگهی را در دستگاه های iOS، macOS و tvOS خود انجام دهند.

به نظر می رسد EA برای نهایی کردن یک معامله عجله دارد، بنابراین احتمالاً به زودی اطلاعات بیشتری خواهیم داشت. با این حال، من تصور می کنم که رابطه بین اپل و EA در حال حاضر فقط “مذاکره” است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

جان ریسبرگ، سخنگوی EA گفت که این شرکت در مورد “شایعات و گمانه زنی ها درباره ادغام و خرید” اظهار نظر نمی کند. رزبورگ افزود: «ما مفتخریم که از موقعیت قدرت و رشد، با مجموعه‌ای از بازی‌های باورنکردنی، ساخته شده بر اساس IP قدرتمند، ساخته شده توسط تیم‌های فوق‌العاده با استعداد و شبکه‌ای متشکل از نیم میلیارد بازیکن، کار می‌کنیم. آینده بسیار روشنی را پیش روی خود می بینیم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+