اپل در حال کار بر روی گزینه های جدید تامین مالی اپل کارت برای محصولاتی غیر از آیفون است

یکی از تحلیلگران بانک آمریکا در طول این تماس از کوک در مورد برنامه های اپل برای برنامه های تامین مالی جدید پرسیده شد. مدیر عامل اپل توضیح داد که اپل در حال کار بر روی گزینه تامین مالی مشابه برای سایر محصولات خود است و ما می توانیم انتظار داشته باشیم که “به زودی” چیزی اعلام شود.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

جزئیات اینجا نامشخص است، بنابراین ما نمی دانیم که آیا اپل قصد دارد گزینه های مالی 0٪ را برای همه محصولات دیگر خود مانند iPad، Mac، Apple Watch و Apple TV اضافه کند یا خیر. اپل در گذشته تامین مالی اپل استور را از طریق Barclays ارائه کرده است.

در ماه دسامبر، اپل گزینه جدید تامین مالی 0% آیفون را برای کاربران اپل کارت راه اندازی کرد. تیم کوک در جریان تماس درآمد سه ماهه دوم 2020 شرکت امروز، گفت اپل در حال کار بر روی چیزی مشابه برای سایر محصولات خود است.

کوک همچنین گفت که اپل در حال حاضر چیزی برای اعلام گزینه های پرداخت معوق برای مشتریان ندارد. وی خاطرنشان کرد که کاربران اپل کارت در دو ماه گذشته توانسته اند پرداخت ها را به تعویق بیندازند و اپل نقش کلیدی در برنامه های ارائه شده با این کارت دارد.

بیشتر بخوانید:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

Disco Elysium برای مک


اپل همچنین تامین مالی آیفون را از طریق برنامه ارتقای آیفون ارائه می دهد. در این مرحله، هیچ نشانه ای وجود ندارد که اپل قصد دارد برنامه های ارتقاء مشابهی را برای سایر محصولات خود ارائه دهد.