اپل در حال کار بر روی “Apple Card Family” برای چند کاربر است

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کد iOS 14.5 تأیید می کند که صاحب کارت می تواند برای هر کاربر مهمان محدودیتی برای هزینه تعیین کند. هنگامی که این ویژگی در دسترس قرار گرفت، اپل کارت را می توان با اعضای خانواده 13 ساله یا بالاتر به اشتراک گذاشت و گزینه های اختصاصی برای والدین برای کنترل مخارج فرزندانشان وجود خواهد داشت.

یکی از محدودیت های اصلی اپل کارت در مقایسه با سایر کارت ها، نداشتن کارت اضافی برای اعضای خانواده است و به نظر می رسد اپل در تلاش است تا خیلی زود این مشکل را برطرف کند. ما هنوز نمی دانیم که اپل چه زمانی این ویژگی را به طور رسمی معرفی می کند، اما احتمالاً زمانی که این شرکت به طور رسمی iOS 14.5 را در هفته های آینده برای عموم عرضه می کند، اتفاق بیفتد.

همچنین بخوانید:

Apple Card خود را با دوستان و خانواده واجد شرایط در گروه خانواده خود به اشتراک بگذارید. با هم اعتبار بسازید، هزینه ها را پیگیری کنید و نقدی روزانه دریافت کنید.

این ویژگی جدید با نام داخلی “Madison” به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق اشتراک گذاری خانوادگی iCloud همان اپل کارت را با سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارند. دارنده Apple Card می‌تواند از دیگران دعوت کند تا کارت خود را به اشتراک بگذارند و هزینه‌های همه در برنامه Wallet را پیگیری کنند. این کد همچنین نشان می دهد که روزانه نقدی نیز برای اعضای خانواده در دسترس خواهد بود.

اپل اولین نسخه بتای توسعه دهنده iOS 14.5 را با چندین ویژگی جدید از جمله پشتیبانی از دو سیم کارت 5G، باز کردن قفل آیفون با Face ID، Apple Fitness+ با AirPlay و غیره منتشر کرد. اما حالا، 9to5Mac بر اساس کد بتای iOS 14.5 کشف شد که اپل در حال کار بر روی یک ویژگی جدید “Apple Card Family” برای حساب های چند کاربره است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


دسترسی محدود. [User] بیش از [limit] این ماه.