اپل در حال کند کردن استخدام نابغه ها برای برخی از فروشگاه های خرده فروشی خود است

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل سرعت استخدام نوابغ را برای برخی کاهش داده است فروشگاه های خرده فروشی. در حالی که این یک توقف واقعی استخدام نیست، افرادی که با این موضوع آشنا هستند گزارش می دهند که پست های Genius پس از ترک کارمندان پر نمی شود. این غول فناوری که توسط برخی به عنوان یک اقدام کاهش هزینه در نظر گرفته می شود، چندین پیشنهاد شغلی شفاهی برای برخی نقش های نابغه را نیز پس گرفت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل از اظهار نظر خودداری کرد بلومبرگ اگرچه بسیاری از نقش های نابغه هنوز برای درخواست آنلاین در دسترس هستند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

با این حال، فقط نوار Genius نیست که دچار بریدگی شده است. برخی از فروشگاه های اپل حتی سرعت استخدام Creatives، کارمندانی که آموزش می دهند، کاهش داده اند امروز در اپل جلسات منابع آشنا با این کاهش ها می گویند که به خدمات مشتری آسیب می رساند و زمان انتظار را کاهش می دهد.

علاوه بر این، بلومبرگ مقاله بیان می کند که اپل تعمیرات مک خود را به انبارهای راه دور واگذار کرده است. با وجود این، Geniuse به عیب یابی، مدیریت مجموعه های تعمیرات محصول و ارائه پشتیبانی عمومی ادامه می دهد.

در حالی که نقش Genius از زمان آغاز به کار آن در سال 2001 بخشی از سنت اپل استور بوده است، چندین مکان نوار معروف Genius را حذف کرده اند. به جای فضای اختصاصی برای پاسخگویی به نیازهای فنی مشتریان، Geniuse در سراسر فروشگاه حرکت می کند و در عین حال به مشتریان کمک می کند.

گزارش شده توسط بلومبرگ، این کاهش سرعت استخدام، تعداد انگشت شماری از موقعیت های فنی را در فروشگاه های خرده فروشی در سراسر ایالات متحده باز کرده است. برخی بر این باورند که هدف این تلاش کاهش کارکنان در مکان‌هایی است که به اندازه قبل از همه‌گیری شلوغ نیستند.