اپل در حال گسترش حضور خود در کره جنوبی با دو فروشگاه خرده فروشی جدید به زودی است

اولین بار توسط مایکل استیبر در او مشاهده شد ست میز خبرنامهفروشگاه دیگری در شرق سئول برنامه ریزی شده است، زیرا اپل دارای موقعیت هایی است که در مکان “Seoul East – KR” فهرست شده است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

اپل در آینده نزدیک حداقل دو فروشگاه خرده فروشی جدید در سئول کره جنوبی افتتاح خواهد کرد زیرا این شرکت اکنون کارکنان بیشتری را برای مکان دیگری در کشور استخدام می کند.

برای این فروشگاه سئول، اپل متخصصانی را برای مشاغل تمام وقت و پاره وقت از جمله مشاغل فصلی جذب می کند. می توانید آگهی استخدام را در وب سایت اپل جابز در اینجا.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل استخدام یک فروشگاه جدید در شرق سئول، کره جنوبی را آغاز کرده است. برای کسانی که در خانه دنبال نمی کنند، این بدان معناست که در آینده نزدیک دو فروشگاه جدید به سئول خواهند آمد. موقعیت های یک فروشگاه متفاوت در نزدیکی مرکز شهر جولای گذشته افتتاح شد. این مکان‌های جدید به ارتفاعات معماری جدیدی خواهند رسید و تعداد فروشگاه‌های اپل در کره جنوبی را دو برابر خواهند کرد. موقعیت های خالی در سایت Apple Jobs تحت مکان “Seoul East – KR” فهرست شده است.

این خبر یک هفته پس از آن منتشر می‌شود که اپل همچنین شروع به استخدام کارکنان برای یک فروشگاه خرده‌فروشی جدید در لندن بزرگ کرد، زیرا این شرکت سرانجام فروشگاه‌های خرده‌فروشی جدیدی را در نظر گرفت. هشت سال پس از افتتاح آخرین آن در بریتانیا.

اپل به سرعت در حال گسترش حضور خود در کشور سامسونگ و ال‌جی است این باعث می شود تعداد فروشگاه ها در کره جنوبی دو برابر شود. در حال حاضر، این شرکت دارای دو است و در آینده نزدیک دو مورد دیگر را افتتاح خواهد کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

هنگامی که اپل جزئیات بیشتری را در مورد این فروشگاه‌های خرده‌فروشی آینده که در سئول افتتاح می‌شوند، به شما اطلاع خواهیم داد.