اپل در فروشگاه‌های آتلانتا و WTC اتهامات وارده به اتحادیه را مطرح کرد

کارگران ارتباطات آمریکا نیز به نمایندگی از کارگران فروشگاه کامبرلند مال، شکایتی علیه اپل ارائه کردند. [accusing] این شرکت برای برگزاری جلسات اجباری با مخاطبان اسیر در مورد انتخابات اتحادیه آتی برای سایت آتلانتا.

فعالیت‌های شکست اتحادیه‌های اپل در بهترین زمان‌ها ظاهر خوبی نخواهد داشت، اما این واقعیت که اپل اکنون متهم است که به اندازه کافی قانون را زیر پا گذاشته است، تنها به خطرات می‌افزاید.

دومین اتهام سرنگونی اتحادیه اپل علیه این شرکت مطرح شد که این شرکت چندین قانون فدرال را در فروشگاه مرکز تجارت جهانی نقض کرده است.

CWA گفت اپل همچنین مطابق با ارزش های ادعایی خود عمل نمی کند.

اپل متهم به “روش های کار ناعادلانه” است – اصطلاح قانونی برای نقض قانون ملی روابط کار، که شرکت ها را از دخالت در تشکیل یا سازماندهی اتحادیه منع می کند.

ما شاهد شروع رسمی این فرآیند در فروشگاه پرچمدار Grand Central Terminal اپل در نیویورک، با تعدادی از اهداف برای یک معامله بهتر با کارکنان بودیم. به دنبال آن حرکت های مشابهی به آتلانتا و مریلند انجام شد.

ما ابتدا متوجه شدیم که کارکنان خرده‌فروشی در ماه فوریه در حال برنامه‌ریزی برای تشکیل اتحادیه بودند، زمانی که طبق گزارش‌ها، گروه‌هایی در دو فروشگاه اسنادی را آماده کردند تا با حدود شش مکان دیگر در مراحل اولیه برنامه‌ریزی، به هیئت ملی روابط کار تشکیل دهند. نگرانی اصلی این است که دستمزدها با تورم مطابقت نداشته است، اگرچه کارگران همچنین نگران طیف وسیعی از مسائل مربوط به شرایط کار هستند.

«جلسات با مخاطبان اسیر» به معنای جلساتی است که کارکنان به عنوان بخشی از وظایف خود ملزم به حضور در آنها هستند، مانند جلسات توجیهی صبحگاهی. استفاده از جلسات حضور اجباری برای جلوگیری از تشکیل اتحادیه توسط یک شرکت غیرقانونی است.

اتهام قبلی نقض قانون ملی روابط کار مربوط به واکنش اپل به سازماندهی تلاش‌ها در فروشگاه اپل در آتلانتا…

زمینه

ما قبلاً پیشنهاد کرده بودیم که اپل به جای رویکرد خصمانه، رویکردی مشارکتی برای سازماندهی جنبش ها داشته باشد. این هم از نظر روحیه کارکنان و هم از منظر روابط عمومی بهترین اقدام شرکت خواهد بود.

این اتحادیه غول فناوری را به نقض چندین قانون کار فدرال در فروشگاه پرچمدار مرکز تجارت جهانی متهم می کند. در این شکایت آمده است که اپل از کارگران فروشگاه WTC در مورد “فعالیت های هماهنگ محافظت شده” آنها سؤال کرده است. اپل همچنین بر این فعالیت‌ها نظارت می‌کرد، یا حداقل کارمندان را فریب می‌داد تا فکر کنند تحت نظر هستند. […]

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این گروه گفت که اپل به طور غیرقانونی قانونی را در فروشگاه اجرا کرده است که کارمندان را از ارسال آگهی های اتحادیه در محل کار در طول تعطیلات خود منع می کند. علاوه بر این، او غول فناوری را به برگزاری سخنرانی‌های «مخاطبان اسیر» متهم می‌کند تا آنها را از تشکیل اتحادیه بازدارد. […]

Engadget گزارش می دهد که کارگران ارتباطات آمریکا (CWA) یک شکایت را به نمایندگی از کارمندان فروشگاه اپل در آتلانتا و شکایت دوم را در مورد فروشگاه مرکز تجارت جهانی ثبت کردند.

اپل با توزیع نکات ضد اتحادیه به مدیران پاسخ داد، که در آن پیشنهاد شد – از جمله موارد دیگر – که اتحادیه‌سازی می‌تواند به کاهش فرصت‌های ارتقا منجر شود.

اتهامات خرابکاری اتحادیه در اپل ثبت شد

کارگران خرده‌فروشی اپل در سرتاسر کشور خواستار صدایی در محل کار و جایگاهی پشت میز هستند. متأسفانه، و در تضاد با ارزش های اعلام شده خود، اپل مانند یک شرکت معمولی آمریکایی با تاکتیک های سنگینی که برای ارعاب و اجبار کارگران طراحی شده است، پاسخ داده است. بهترین کاری که اپل می تواند انجام دهد این است که به کارگران اجازه دهد خودشان انتخاب کنند که آیا اتحادیه می خواهند یا نه. هنگامی که از مواردی که اپل قوانین کار را نقض می کند مطلع می شویم، قصد داریم شرکت را پاسخگو کنیم و به کارگران کمک کنیم تا از حقوق خود تحت قانون دفاع کنند.

گرفتن 9to5Mac

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+