اپل در ماه جاری شروع به پرداخت 95 میلیون دلار به عنوان تسویه حساب اقدام گروهی AppleCare می کند

اپل هیچ تخلفی را اعتراف نکرد اما با پرداخت 95 میلیون دلار موافقت کرد. این تسویه حساب در ماه آوریل تصویب شد و اعضای کلاس واجد شرایط اکنون از پرداخت های خود مطلع می شوند. این دعوا بین 63 تا 68 میلیون دلار برای موکلین به همراه دارد و مابقی به وکلا می رسد.

پرداخت‌ها برای افرادی که AppleCare یا AppleCare+ را برای iPhone یا iPad پس از 20 ژوئیه 2012 خریداری کرده‌اند ارسال می‌شود. و یک دستگاه بازسازی شده را به عنوان جایگزین دریافت کرد. این افراد به صورت خودکار مبلغی را دریافت خواهند کرد و نیازی به ارسال فرم ادعا نیست.

در این دادخواست، مشتریان سیاست اپل در ارائه دستگاه های بازسازی شده به جای جدید را از طریق AppleCare به چالش کشیدند. مشتریان گفته‌اند که ارائه دستگاه‌های بازسازی‌شده به‌عنوان جایگزین، شرایط AppleCare را نقض می‌کند، که بیان می‌کند مشتریان باید دستگاه‌های جایگزینی را دریافت کنند که «از نظر عملکرد و قابلیت اطمینان جدید یا معادل جدید هستند».

یک شکایت دسته جمعی طولانی مدت علیه اپل به دلیل سیاست های جایگزین AppleCare سرانجام به پایان خود نزدیک شد. شکایت دسته جمعی سیاست اپل مبنی بر ارائه دستگاه های بازسازی شده به عنوان جایگزین از طریق AppleCare را هدف قرار داد. تایید نهایی برای تسویه حساب 95 میلیون دلاری در ماه آوریل صادر شد و کاربران واجد شرایط اپل اکنون از پرداخت های خود مطلع می شوند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بنابراین این افراد اکنون ایمیل هایی از شرکت حقوقی پرونده، Hagans Berman دریافت می کنند که به آنها اطلاع می دهد که پرداخت های آنها به زودی برای جمع آوری آماده می شود. بسته به تعداد دستگاه هایی که جایگزین کرده اید، پرداخت ها متفاوت است:

به‌عنوان مدیر تسویه این مشکل، این رایانامه را برای شما ارسال می‌کنیم تا به شما اطلاع دهیم که تا 30 اوت 2022، یک ایمیل اعلان پرداخت دریافت خواهید کرد که حاوی پیوندی برای مطالبه پرداخت از طریق روش الکترونیکی است. پس از دریافت این ایمیل، تا 28 نوامبر 2022 فرصت دارید پرداخت خود را مطالبه کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی طبق سوابق ما، شما واجد شرایط دریافت مبلغی هستید 14.45 دلار در حل و فصل پرونده تحت عنوان مالدونادو و همکاران علیه شرکت اپل و همکاران، مورد شماره 3:16-CV-04067-WHO.

شما می توانید از اینجا در سایت اختصاصی اطلاعات بیشتری در مورد این پرونده کسب کنید.