اپل در مقابل سامسونگ پیروز شد. تمرکز گوگل روی گوشی های پیکسل است

این شرکت قبلاً به کاهش درآمد تبلیغاتی با کاهش بودجه پاسخ داده بود و این که پروژه‌های خارج از حوزه‌های اولویت‌دار شرکت را هدف قرار می‌دهد. این شامل کاهش کار بر روی پشتیبانی Google Assistant برای محصولات شخص ثالث، از جمله خودروها است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


به نظر می رسد این شرکت امیدهای فعلی خود را به قیمت بسته است، زیرا آخرین مدل های آن ارزان تر از خط تولید فعلی اپل هستند.

این تحولات دوگانه که تجارت تبلیغات موبایلی گوگل را تهدید می کند، این غول فناوری را به یک قمار بزرگ واداشت. بر اساس یک سند داخلی مشاهده شده توسط The Information.

این موقعیت از بالا بدست خواهد آمد، ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، پشت این تصمیم خواهد بود.

افزایش تمرکز بر روی سخت افزار Pixel

این سند می گوید که گوگل قصد ندارد پشتیبانی خود از سامسونگ را کاهش دهد، اما معتقد است که سازنده تلفن های هوشمند اندرویدی که زمانی غالب بود، در حال مبارزه با اپل است و بهترین راه برای محافظت از این پلتفرم استفاده از سخت افزار بیشتر ساخته شده توسط گوگل است. .

بر اساس گزارش جدیدی که امروز منتشر شد، گوگل به طور فزاینده ای نگران است که اپل در حال به دست آوردن سهم بازار از سامسونگ است و تعداد فزاینده ای از دارندگان اندروید به آیفون روی آورده اند.

اپل سهم بازار را نسبت به سامسونگ به دست آورد

Hsiao، معاون رئیس Assistant، که مشابه دستیار صوتی Apple Siri است، به برخی از همکاران گوگل گفت که سیستم عامل Android Automotive که توسط خودروسازانی مانند Volvo و BMW برای تامین انرژی سیستم های سرگرمی خود استفاده می شود، به زودی می تواند حدود 1 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. درآمد هر سال برای گوگل هسیائو گفت که این مبلغ برای ایجاد تفاوت در شرکت که درآمد آن در سال گذشته 257.6 میلیارد دلار بود بسیار ناچیز است و به همین دلیل است که وی به اختلاس برخی از این تعداد فکر کرد. نظرات. . او بر بیش از 2000 نفر نظارت دارد.

این ممکن است بدترین کابوس گوگل باشد. آیفون اپل سهم گوشی‌های سامسونگ را که از نرم‌افزار اندروید گوگل پشتیبانی می‌کنند، ربوده است. همزمان، تنظیم‌کننده‌های ضدانحصار ایالات متحده در حال بررسی قرارداد جستجوی گوگل با اپل هستند و این احتمال را افزایش می‌دهد که جستجوی گوگل جایگاه اصلی خود را در مرورگر سافاری در آیفون‌ها از دست بدهد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

با توجه به اینکه سخت افزار پیکسل تاکنون به سختی در بازار فرو رفته است، این استراتژی می تواند خطرناک باشد. این گزارش خاطرنشان می‌کند که فروش گوشی‌های پیکسل در سال گذشته تنها 4.5 میلیون دستگاه بوده است، در حالی که این رقم در مقایسه با 230 میلیون دستگاه آیفون بوده است.

با استناد به سند داخلی، اطلاعات می گوید غول جستجو قصد دارد سخت افزار گوگل از جمله گوشی های پیکسل خود را دو برابر کند.

این شرکت در حال حاضر از برند پیکسل برای گوشی، ساعت و هدفون استفاده می کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

گوگل از اظهار نظر در مورد این مقاله خودداری کرد.