اپل در 14 سال مدیر اجرایی Interactive Media Group را به Roblox از دست داد

استاوفر کمتر از 24 سال است که با اپل کار کرده است. و به عنوان نایب رئیس گروه رسانه های تعاملی اپل در 14 سال گذشته، او مسئول “کار اصلی روی پروژه هایی مانند CarPlay، Group FaceTime و AirPlay” بوده است.

دنیل استورمن، مدیر ارشد فناوری Roblox، که استافر به او گزارش خواهد داد، معتقد است که دوره طولانی تصدی او در اپل و چندین دهه رشد در این غول فناوری باید نتیجه دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در همین حال، بچه‌های او بسیار هیجان‌زده هستند، اگرچه استوفر سریعاً به آنها یادآوری کرد که شغل جدید به این معنی نیست که همه آنها یک منبع بی‌پایان Robux، ارزی که در دنیای مجازی ساخته شده است، دریافت خواهند کرد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی گزارش شده توسط Axios، Stauffer پس از صحبت با “چند صد” نامزد احتمالی در طول سال گذشته برای رهبری تیم مهندسی خود، انتخاب Roblox بود. او آماده است تا هفته آینده پست جدید را آغاز کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

معاون مهندسی اپل که مسئول تلاش‌های پیشرو مانند CarPlay و Group FaceTime است، شرکت را ترک می‌کند. جان استوفر قرار است پس از بیش از دو دهه در اپل و 14 سال به عنوان مدیر، نقش جدید خود را به عنوان معاون مهندسی در Roblox آغاز کند.

استافر اعتراف کرد که وقتی روبلکس به او مراجعه کرد به دنبال شغل جدیدی نبود، اما “محور این چالش بود.”

استورمن گفت: “جان دید که اپل از یک شرکت بسیار کوچکتر رشد می کند.” “این مسیری است که ما امیدواریم/می خواهیم/برنامه ریزی داریم.”

رابط کاربری گرافیکی، وب سایت