اپل در WSJ Tech Live پیشتاز کریگ فدریگی و گرگ جوسویاک است

بسیاری از افراد مشهور ارزهای رمزنگاری شده را تایید کرده‌اند، اما بن مک‌کنزی، بازیگر و نویسنده پس از کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فناوری و پیامدهای اجتماعی آن، به منتقد سرسخت بازار تبدیل شد. مک‌کنزی که در برنامه‌های تلویزیونی مانند Gotham و The OC ایفای نقش کرده است، دیدگاه‌های خود را در مورد ارزهای دیجیتال و کتاب آتی در مورد رمزارز و کلاهبرداری که در نویسندگی مشترک او است، بحث می‌کند.

این رویداد در مونتاژ لاگونا بیچ، کالیفرنیا از 24 تا 26 اکتبر برگزار می شود.

حتی تماشای آن به صورت آنلاین 350 دلار برای شما بازگردانده است، مگر اینکه شما یک نفر باشید WSJ مشترک، در این صورت می توانید یک پاس رایگان دریافت کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


چه ارزش تجاری، در صورت وجود، می تواند با سرمایه گذاری در متاورس ایجاد شود؟ دو کارآفرین درباره شایستگی‌ها و معایب، از جمله فرصت‌ها و چالش‌های فناوری، و همچنین کاربردهای احتمالی برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان بحث می‌کنند. »

  • ساختن پیچ و خم کریپتوبا بازیگر و نویسنده بن مک کنزی

آلفابت Waymo با خودروهای خودران در خیابان‌های سانفرانسیسکو و 2.5 میلیارد دلار بودجه جدید، پیشرو در بازار خودروهای بدون راننده است. تکدرا ماواکانا، مدیر عامل شرکت، در مورد آینده صنعت، چالش‌های ایمنی و چگونگی برنامه‌ریزی او برای ماندن در این صنعت با خودروهای خودمختار بیشتری صحبت می‌کند.

  • پیشرفت در تجارت روبات هابا رابرت پلیتر، مدیرعامل بوستون داینامیکس

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

کریگ فدریگی و گرگ جوسویاک، مدیران ارشد اپل از جمله سخنرانان کنفرانس رهبری فناوری WSJ Tech Live هستند.

Tech Live امسال برخی از بزرگ‌ترین نام‌ها در حوزه فناوری و تجارت را به خود جذب می‌کند که در مورد مهم‌ترین موضوعات و روندها صحبت می‌کنند، از آینده کاری گرفته تا اقتصاد خالق و متاورس.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تراشه‌سازان آمریکایی که با آشفتگی اقتصادی و رقابت سخت جهانی مواجه هستند، با تصویب قانون جدید تشویق می‌شوند تا در تولید داخلی سرمایه‌گذاری کنند. قانون چیپس

  • قرار دادن وسایل نقلیه خودران روی نقشهبا تکدرا ماواکانا، مدیرعامل Waymo

بلیت‌های این رویداد انحصاری ابتدا از 4000 دلار شروع می‌شد، اما بلیت‌ها اکنون به 5500 دلار کاهش یافته است و فقط برای مدیران ارشد سازمان‌هایی با درآمد بیش از 100 میلیون دلار در دسترس است.

شرکت کنندگان در اتاقی خواهند بود که در آن سرفصل ها و معاملات انجام می شود، و این فرصت را خواهند داشت که با سرمایه گذاران برتر، بنیانگذاران و همکاران آماده برای سرمایه گذاری بعدی خود ارتباط معناداری برقرار کنند.

جلسات برنامه ریزی شده تا به امروز عبارتند از:

  • چشم انداز سازندگان تراشهبا پاتریک گلسینگر، مدیرعامل اینتل.

WSJ Tech Live منحصر به فردترین رویداد فناوری ما است که بیش از 2000 C-Suites، بنیانگذاران، VCs، سرمایه گذاران و رهبران فناوری حضوری و آنلاین را گرد هم می آورد که میزان تأثیر فناوری بر تجارت، مقررات و نوآوری را تعریف می کنند.

قرار است دو مدیر اپل با آنها روی صحنه حاضر شوند WSJ جوآنا استرن، ستون نویس فناوری. این زمان نسبتا مختصر است، از ساعت 7:35 تا 8 بعد از ظهر روز دوم کنفرانس، و هنوز هیچ موضوعی فاش نشده است. عنوان در حال حاضر فقط به عنوان “جلسه ای که باید اعلام شود” نمایش داده می شود.

بوستون داینامیکس، سازنده رباتیک، که به دلیل ساخت ماشین‌های صنعتی شبیه سگ و انسان شناخته می‌شود، اکنون در مالکیت اکثریت شرکت هیوندای موتور است. رابرت پلیتر، مدیر عامل شرکت، ربات بازرسی چهار پا به نام Spot به همراه آن، آخرین نوآوری های شرکت و تمرکز یک موسسه هوش مصنوعی 400 میلیون دلاری را مورد بحث قرار می دهد.

  • Metaverse: Cutting Through the Hypeبا مدیران عامل All Turtles و mmhmm و غیرممکن